Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 virke heeelt på trynet.. har ei datter på 4 mnd nå. ble slutt m meg og barnefar når jeg fant ut jeg var gravid. levde i sølibat etter det.. og etter at ungen kom ut og 1 mnd var gått står jo mannfolka i kø.. jeg vetta faen hva jeg skal gjøre.. den ene finere enn den andre.. heh.. hvordan gjør dere det med nye menn? og hvor tidlig er akseptabelt? har et helt for jævlig forhold til menn fra før, så... all oppmerksomheta nå setter meg fint ut av spill..
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Hva tenker du om andre menn da? Frister det å leke seg? Jeg opplever det samme..Vet jeg er ganske pen, men føler ikke de er ute etter den jeg egentlig er. Mannfolk byr meg imot nå..For jeg lengter etter barnefaren fortsatt...:-((
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 jeg lengter etter the one and only, men har prob m å finne ut hvordan jeg skal lete uten å involvere for mye følelser og sex.. barnefaren er uaktuel for meg. va sammen og d er ik et fuck and go barn jeg har bare så det er sagt, men han sliter psykisk så vi valgte begge å gjøre dette sånn vi har gjort det.. det frister jo seff å leke seg, men jeg kan jo ikke det.. føler di bare er ute etter kjapp sex, og thats it.. vil ha den ordenlitge mannen jeg som liker meg for den jeg er ikke bare for det jeg presterer i senga. jeg vet jeg er pen nok, og bra nok i senga, men har sinnsykt dårlig selvtillitt når det gjelder alt annet, sikkert fordi jeg har blitt voldtatt 2 ganger.. en omvendt reaksjon enn hva som er "vanlig"... Hi
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 hehe.. jeg har hatt det litt som deg. og nå er snuppa mi 15 mnd og jeg har fått meg kjærste. men gikk i nesten to år uten sex og mannlig kontakt, for jeg var ikke klar for det før nå. tror hver og en må kjenne på det selv. finnes nok ingen fasit. og jeg kunne ikke hatt meg med en her og en der, det var i gamle dager det..hehe.. lykke til!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #5 Skrevet 12. februar 2007 Litt samme her, kan vel ikke si de står i kø, men det er ingen problem med oppmerksomheten iallefall. Men så er det det da...... Jeg er ikke interessert i å ha en "pulevenn", men er heller ikke klar for et nytt forhold som er seriøst- OG så er jeg så svak for oppmerksomheten da.... hehe ikke lett. Tror jeg bare må bruke litt tid alene på meg og barnet og falle litt på plass igjen. Det er så lett å gå inn i ting som ikke er bra for en selv.....
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #6 Skrevet 12. februar 2007 ja, men jeg klarer ikke å roe meg ned m bare meg og beibien liksom.. får det rett og slett ikke til. har prøvd å søke hjelp for dette i 5-6 år, også nå etter at ungen kom og jeg ser jeg sliter med det samme.. men ingen hjelp å få, og det er ik bare noe jeg sier.. vært innom alle kontorene på psykiatrisk og blir bare sendt videre, og det går jo heller ikke.. det er no galt i nøtta mi, og jeg vet ik hvordan jeg skal fikse det.. noen tips? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå