Gå til innhold

Nå trenger jeg deres synspunkter!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på 11 mnd.

Vi er begge i full jobb og han har bhg-plass. Det har vært planlagt at han skal være 4 dager i bhg og en dag hos farmoren sin.

Har tenkt mye fram og tilbake på om dette kan bli "mange miljøer" for ham å forholde seg til nå når han er så liten. Lurer altså på om det kan være bedre for ham med kontinuiteten han får ved å vær 5 dager i bhg?

Trenger deres synspunkter nå jenter!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp!

Please se litt på denne da ;-)

Skrevet

Nei, synes ikke det. Han setter nok pris å få være hos farmoren sin innimellom:) Han er nok stor nok til å skjønne litt av hvert.

Skrevet

Så lenge det er farmora det er han skal være hos, så må vel det gå greit? Det er jo familie, og sikkert veldig kos for dem begge.

Mellomste min begynte i bhg da han var akkurat 1 år, men var 1-2 dager i uka hos mormoren. Fungerte kjempefint, det.

Skrevet

Okeida, for å være helt ærlig så er det veldig "vanskelig" for farmoren å ha han den dagen. Hun har alt for mye pass for de andre barnebarna...

Dette har egentlig vært en grunn til at vi har ønsket det sterkt, slik at han skal få like god kontakt med henne som de andre barnebarna (som hun prioriterer) får. Vil liksom ikke at han skal komme i andre rekke. Samtidig er det ikke så kjekt når hun egentlig er sliten og har fult opp med de andre resten av uka (selv om de også har bhg-plass)

Skrevet

Lurer vel egentlig da på om det er en så stor fordel å bare være 4 dg i bhg at vi skal "presse" på for å få det til?

HI

Skrevet

Vrien den der... Jeg ville nok hatt vanskelig for å presse på da. Både for farmorens og for sønnen din sin del. Hvis hun er så sliten og har lite overskudd, vil det kanskje være hyggeligere for han å være i barnehage!

Så får det heller bli opp til farmoren å delta så mye som hun kan i sønnen din sitt liv, når hun er opplagt til det. Blir vel triveligere for alle parter.

Men det er jo veldig synd hvis det er sånn at de andre barnebarna har kapret henne fullt og helt, og det går ut over han. Hun klarer ikke ha sønnen din og et annet barnebarn samme dag da, sånn at hun fortsatt får beholde en dag helt for seg selv?

Nei, vanskelig situasjon det der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...