Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Er i uke 25 og i det siste har jeg merket en litt vannlig utflod. Akkurat som om jeg lekker. Det skjer bare av og til. Tror dere det er fostervann? Vil ikke miste jenta mi!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Kom deg på føden og det fort. Kan aldri være forsiktig nok i uke 25. Er det fostervann så finner de det ut der. Ikke dra til fastlegen din, dra rett til føden. Jeg dro til fastlegen, ble sendt hjem, fødte i uke 24, og gutten min døde. Etter ganske lang tid riktignok... men likevel. Få det sjekket og la oss høre hvordan det går. Lykke til!
*Maggi* Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Enig med anonym - ta kontakt med føden og få en sjekk der umiddelbart. Der har de muligheten til å sjekke hva som skjer, og evt. gi deg de superviktige lungemodningssprøytene om det er ting som tyder på at du kan føde for tidlig. De vil om nødvendig legge deg inn for observasjon, og prøve alt for at babyen skal kunne være så lenge som mulig i magen. Hver dag teller i denne fasen av svangerskapet. Lykke til!
mamma til Tobias- Emil Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 hei! jeg hadde fostervannslekkasje i uke 25. trodde heller ikke at det var fostervannet, (mange trodde jeg hadde tisset på meg). Vi ringte til legevakten og det kom ambulanse med en gang, ble kjørt rett opp på obs. avd. Da var det fostervannet. men jeg fikk ikke rier. jeg fikk lungemodningssprøyte, og ble skrevet ut etter en uke. jeg ble satt i gang i uke 34, og fødte en nydelig gutt. I uke 25 ble han målt til ca 870 gr. Kom deg opp på sykehuset. Det er viktig Masse lykke til. Stor klem fra oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå