Gå til innhold

Fisher Price?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om leketøysbutikker i Oslo som har stort utvalg av Fisher Price? Leter etter det parkeringshuset, har en liten mann på strax 2 år som liker kjøretøy....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Toys`r`us har vel masse av det merket, men nå vet jeg ikke hvor de ligger hen da...

http://toys.no/

Se under butikker så finner du det =)

Skrevet

Vi lette etter det til jul, men det var utsolgt overalt. De har sikkert fått inn igjen nå. Sjekk Riktige Leker (ved Klingenberg og Saga Kino) eller lekebutikken på Steen & Strøm.

Skrevet

Hvis det er Little People som du tenker på er det vanlig å ha det i alle lekebutikkene som jeg har sett. Garasjen er vel også noe som de fleste har siden det er noe det går mye av. Du kan jo sjekke ut BR-leker ved Elderado eller Edwis på Oslo City. De er ganske store. Toys ' R' Us ligger på Alnabru. Vil tro at de fleste lekebutikker vil kunne bestille hvis de ikke har inne. Jeg vet også at Barneverden har noe little people. Ta en ringerunde så slipper du å løpe rundt.

Skrevet

vi kjøpte det av samme grunn, men han leker ikke med det. Er helt bilgal, men den garasjen slo ikke an i det hele tatt. En i tre som er helt enkel og der bare dørene kan lukkes, den er topp.Rara barn:O

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...