Expat Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Men jeg vet at det jeg trodde var det ikke er det og at jeg antakeligvis bare ser skyggen av hva som kommer. Åje... Gi meg tolmodighet (gis jeg styrke vet jeg ikke hva jeg gjør...)!
heleneogde2gutta Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 vet du....jeg tror du er inne på noe jeg har tenkt litt på etter en heller vill episode her en dag....gulp....
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 He he, det er som med rier: du vet du har det når det kommer skikkelig ;-) Gutten min både trasser og er sjalu på ny baby. *Gi meg styrke*
Expat Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2007 Å fydda, rier var ikke godt Håper jeg ikke kommer til å banne like mye, hehe.. Ditt problem er en av grunnene til at jeg veeeenter med evt nr 2... Lykke til.
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 He he, jeg forsøker å tenke noen år frem på hvor kjekt de kommer til å få det når det står på som verst... :-)
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #6 Skrevet 13. februar 2007 Se på trass som et godt tegn på at barnet ditt har fått pågangsmot :-) Det hjelper meg mye i hverdagen. Har (utenom baby) en 2 åring og tre tenåringer. Har mye hjelp i Jesper Juul sine bøker. Ofte handler det om innfallsvinkelen vi velger når vi kommuniserer med ungene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå