sara_salamander Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 har ikke gjort det jeg...han er 6 1/2 mnd... jeg ammer mange ganger daglig, så jeg har ikke kommet på det en gang...
Sina73 Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Det er ikke dumt å venne barnet til vann når du begynner med grøt. Det kan ta lang tid å venne han til vannsmaken.
*bolla pinnsvin* Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 For ca 14 dager siden. Da var han 6,5 mnd. Vil ikke ha av sånn tut-kopp eller av flaske, så her blir det glass og da er han helt vill. Blir ikke så mye om gangen, da, så det er mest for å venne han til smaken - eller skal vi si fraværet av smak? ;o)
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 bynte da han va rundt 4 mnd.. ikke fast da men litt nu å da! å han like vann kjempe godt nu! i dag fikk han prøve fra glass.. ågapa å gapa!! hehe.. men blei jo litt søl da!!! han e 6 mnd
~Tjorven,overtid~ Skrevet 12. februar 2007 #5 Skrevet 12. februar 2007 Vi har begynt å gi henne litt vann nå. Ikke så ofte-men litt nå og da:) Hun liker godt vann,gaper og smiler når vi kommer med tutekoppen.. Tenkte det var greit å gi litt vann nå,når vi har startet med grøt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå