sara_salamander Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 gutten min på 6 1/2 mnd sitter i vippestolen når jeg gir han grøt. Gleder meg veldig til han kan sitte skikkelig ved bordet med oss!! Når kunne deres barn det?
*bolla pinnsvin* Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Vi satte Sigurd i tripp-trapp-stolen sin da han var omtrent 6 mnd. Han hatet å sitte i vippestolen og det ble bare mas med matingen. Nå får han sitte ved bordet sammen med oss og han digger det! Hs sa at det var greit å gjøre det selv om han ikke er helt dreven på å sitte selvstendig ennå, for det er jo ikke snakk om lange tida om gangen.
sara_salamander Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2007 Noah liker det heller ikke, han reiser seg fremover hele tiden, så det er skikkelig pes her og! Men han klarer jo ikke å sitte, sitter jo på halv åtte!
*bolla pinnsvin* Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 Det går an å kjøpe pute til stolen, eller en ekstra "rygg" som kan settes på, sånn at de sitter rett og fint. Eller så er det jo bare å stappe ei lita pute nedi også
glad_jenta Skrevet 12. februar 2007 #6 Skrevet 12. februar 2007 6 mnd. begynte han litt.men han var veldig sterk i ryggen da.
Rut Bram Skrevet 12. februar 2007 #7 Skrevet 12. februar 2007 Storesøster satt i tripp trapp med pute fra hun var mellom 6 og 7 mnd. Bare til måltidene da, men det gjorde matingen mye lettere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå