Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Hvor ofte vasker dere barna? Og med hva? Er det nok med vask om kvelden med klut og vann?
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Vi vasker 4åringen her morgen og kveld med asan
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Jeg har selv lurt på dette noen ganger og hvor gamle er jentene når vi slutter, altså at dette må de klare selv. Jeg syns kanskje såpevask morgen og kveld var litt voldsomt, selv med asan, med tanke pa naturlig bakterieflora ol og jeg har selv fått beskjed fra min gyn. om å bruke minst mulig såpe med tanke på soppinfeksjoner og sånne ting når man fjerner det natrlige.
cielo *to barns mamma* Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 Drar over med en klut med bare vann når hun tisser om morgenen. Jeg tørker henne når hun er på do uansett, så da bruker jeg bare en klut istedet for papir. Er hun fuktig i trusen på kvelden, gjør jeg det samme da. Asan er for sterkt for mitt underliv, får sopp med en gang, så ville ikke drømt om å bruke det på datteren min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå