Gå til innhold

Flere som meg?


Monna_med_mage

Anbefalte innlegg

Hei jeg er litt for ung ennå til å få lov til å stille meg i adopsjonskø i kommunen jeg bor i. Men jeg lurer på om det er flere her inne som er i startfasen, eller som har bestemt seg, men også må vente litt. Det hadde vært koselig å snakket med noen andre som deler litt samme tanker å sånn som meg. noen som også tenker adopsjon. Skriv inn msn adressen din på profilen min, så legger jeg deg til.

Håper det er noen her inne :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Heisann UngHåpefull

Jeg tenkte å skrive litt til deg, selv om vi ikke er helt på samme sted. Vi er like gamle da, gift og har prøvd å få barn i en god stund slik som dere. Vi tenker å prøve prøverør i første omgang vi da-men adopsjon er også noe vi tenker mye på- sånn i fremtiden. Men vi er som deg litt for unge ennå.

Vi har i første omgang lyst til å bli fosterhjem eller avlastningshjem, og da lurer jeg på hvordan dere gikk frem i den prosessen? Jeg har lest mye om det, men det hadde vært gøy å høre noen personlige erfaringer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

hei bella

jeg prøvde å legge inn et brev i postkassen din, men det gikk ikke. viss du vil kan du legge msn adressa de i postkassen min, så kan vi prates.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...