Zandra72 Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 For nå sitter jeg her som ei tenåringsjente og venter på kjæresten....hihi;o) Han pleier nå aldri å komme på en mandag da han bor 12 mil unna! Men fikk en kamerat til å kjøre han oppover til meg....sukk;o) Så koselig! Så nå har jeg tent te-lys på bordet og gjort det koselig her:o) Ha en flott kveld med deres kjære;o)....det skal jeg....hihi;o)
Karomamma Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Jeg får nesten sommerfugler i magen av å lese om dere nyforelskede Min kjære er sur og syk for tida, he he....
mammaTiL4gutter Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Åååå...heldig du er..Kos dere massevis.. Er 11 tima til min kommer på besøk da...å skal være hele dagen :-)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 Så herlig!!! Min kjæreste han ligger i sengen nå, og varmer opp min dyne, og nå skal jeg snart få ligge på armen hans og se en ny, spansk film:-))) Det er sjælihet det:-))
dritgrei hei hei! Skrevet 12. februar 2007 #5 Skrevet 12. februar 2007 åhhh så deilig! jeg koser meg med min kjærest.... litt syke og slappe er vi jo, men inni der blomstrer kjærligheitur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå