Gå til innhold

hvor mange ber dere i dåpen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei... jeg lurer på hvor mange dere skal be i dåpen? etter kirken lissom... har hørt mye forskjellig. noen lager skikkelig fest, mens andre har bare nermeste familie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha nærmeste familie og faddere+ to vennepar som betyr veldig mye for oss, totalt blir vi 34 (inkl 9 barn fra 3-15 år)

Vi gjør ikke noe fest av det, blir bare et vanlig selskap, med koltbord og kaker.

Skrevet

Vi blir ca 32, derav 7 barn. Tenkte å invitere venner til reste-fest utover uka sånn at vi får spist opp mat og kaker.

Skrevet

Vi skal invitere barnets besteforeldre, tanter, onkler og søskenbarn, og fadderne. Mulig noen av mine tanter og onkler og, da vi skal feire den på min hjemplass, men det blir litt opp til mamma, er hun som arrangerer!

Skrevet

Vi blir mellom 15-20 stk vil eg tru, inviterer berre nærmaste familie+fadderar (blir berre svigerforeldra mine frå mannen min sin familie sidan han er frå Mexico). Blir ingen fest, eit selskap med mat og kaker :)

Skrevet

Her er vi vant til å kun be besteforeldre, samt faddere og gudforeldre......

Skrevet

Vi blir 16 stk, jeg syntes det er mer enn nok:o) Man skal kunne ha tid til å prate litt med alle også syntes jeg:9

Skrevet

Vi har foretatt en to-deling av festen. Til middag vil det kun bli nærmeste familie pluss faddere. Til kaffe og kaker har vi invitert øvrige familie (som bor i området) samt venner av oss.

Skrevet

Vi blir 30 stk vi med utvidet familie og faddere. Koldtbord, kaffe og kaker:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...