Gå til innhold

hvordan få bort skorv i hodebunnen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det skorv det heter?hmmm...

og går det ant og forebygge så hun ikke får mere enn det hun allerede har??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk ett råd som fungerte av mammaen til en venninne. Smør olje i håret når det er tørt. Jeg lot det være i til neste kveld når hun badet (en real sleik dag =0) ). Ble da helt borte =0) ikke fått det tilbake.

Skrevet

Kam håret lett før hvert bad og smør på mandelolje etter hvert bad. Med oss kommer det tilbake hvis vi ikke smører olje på en gang i blandt. Men ikke så mye som det en gang var. Mi si er 5,5 mnd.

Skrevet

Balenum Hermal! Fås på apoteket, og det har bra effekt på vår og andre vi kjenner!

Skrevet

Smør på salisyl salve på hodebunnen. Ha det på over natta. Vask håret og ta en kam som du forsiktig pirker borti "flasset" med. Etter kun få behandlinger er det borte permanent

Skrevet

salisyl salve sa legen vår ikke var noe særlig å smøre på hodet til babyen, men han sa: smør inn med olje (jeg brukte babyolje) , men kan bruke en matolje også. La det sitte litt, og gre ut skorven med

en lusekam fra apoteket. Dette funket kjempefint for oss

Skrevet

sikkert helt feil men, jeg peller det vekk med neglene.. eneste måten jeg får det løst på.. men skal prøve å få tak i en slik lusekam,og se om det funker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...