Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Jeg ble veldig overrasket. Har alltid gått til dame lege, ihvertfall for underlivs sjekker. Men i dag ble jeg tvunget til og gå til mann pga at min fastlege ikke var der. Han var så snill og mye mer forsiktig en min fastlege. Spurte meg mye mer om forskjellig som jeg aldri har opplevd fra min lege, var mye mer omsorgsfull. Så jeg tror faktisk jeg skal bytte fastlege jeg nå. Fler som føler det sånn eller var jeg bare veldig heldig med han i dag?
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Har vært hos menn og kvinner. Må si jenter tar litt mer i =0) Den ene mannen kjente svigerfar begynte å prate om han så det var det mest ubehaglige jeg har vært med på hi hi =0)ikke han jeg vil tenke på under den situajonen hi hi.
lifa og Eline Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Har vært hos både mannlige og kvinnelige gynnekologer. Er ingen tvil jeg foretrekker menn, de er mer forsiktige enn kvinner. Har også mannlig fastlege.
Fire småtroll Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 Foretrekker uten tvil mannlig lege ja... De kvinnlige jeg har vært borti har hatt en sånn "jada, dette må alle kvinner gjennom, ikkenoe værre for deg!" De mannlige er mye mer fintfølende, de vet jo ikke hvordan det føles akkurat for deg.
*bolla pinnsvin* Skrevet 12. februar 2007 #5 Skrevet 12. februar 2007 Jeg synes mannlige leger er best når det kommer til gu og sånt. De har jo ikke "utstyret" selv, så de er kanskje litt mer forsiktige og omtenksomme?
så var vi 4 Skrevet 12. februar 2007 #6 Skrevet 12. februar 2007 Har mannlig fastlege, og har aldri hatt en kvinnelig lege når jeg har hatt gu (med unntak av fødselen og de sjekkene da). Har aldri hatt noen problemer med de mannfolka, synes bare de er trivelig og omtenksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå