Gå til innhold

Mann eller dame lege? Hvilken erfaringer har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble veldig overrasket. Har alltid gått til dame lege, ihvertfall for underlivs sjekker. Men i dag ble jeg tvunget til og gå til mann pga at min fastlege ikke var der. Han var så snill og mye mer forsiktig en min fastlege. Spurte meg mye mer om forskjellig som jeg aldri har opplevd fra min lege, var mye mer omsorgsfull.

Så jeg tror faktisk jeg skal bytte fastlege jeg nå.

Fler som føler det sånn eller var jeg bare veldig heldig med han i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært hos menn og kvinner. Må si jenter tar litt mer i =0)

Den ene mannen kjente svigerfar begynte å prate om han så det var det mest ubehaglige jeg har vært med på hi hi =0)ikke han jeg vil tenke på under den situajonen hi hi.

Skrevet

Har vært hos både mannlige og kvinnelige gynnekologer.

Er ingen tvil jeg foretrekker menn, de er mer forsiktige enn kvinner.

Har også mannlig fastlege.

Skrevet

Foretrekker uten tvil mannlig lege ja... De kvinnlige jeg har vært borti har hatt en sånn "jada, dette må alle kvinner gjennom, ikkenoe værre for deg!" De mannlige er mye mer fintfølende, de vet jo ikke hvordan det føles akkurat for deg.

Skrevet

Jeg synes mannlige leger er best når det kommer til gu og sånt. De har jo ikke "utstyret" selv, så de er kanskje litt mer forsiktige og omtenksomme?

Skrevet

Har mannlig fastlege, og har aldri hatt en kvinnelig lege når jeg har hatt gu (med unntak av fødselen og de sjekkene da). Har aldri hatt noen problemer med de mannfolka, synes bare de er trivelig og omtenksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...