1dag igjen, og da kom hun ;) Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Fikk satt inn hormonspiral 11januar, det var vondt i seg selv men overlevde Hadde en del blødninger etterpå og sinnsykt lyst på sjokolade i 2uker etterpå (gikk opp litt i vekt der ja, akkurat som første dag i mensen HVER dag) Men nå når 1mnd. er gått så gjør det UTROLIG vondt ETTER sex.... Flere? Har en datter på 3mnd. men ingen problemer før spiralen ble satt inn. Det går greit når jeg ligger etter sex, og neste morgen er det vekk, men å gå/stå er VONDT!!!!
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 jeg har hatt kobberspiral og det har aldri vært vondt sånn som du beskriver. Mange av venninnene mine måtte fjerne spiralen sin av de grunnene du beskriver. Jeg synes du skal be legen din om en henvisning til gynekolog og så tar gynekologen innvendig ul for å sjekke om spiralen sitter som den skal. Det er ikke alle kvinnekropper som liker et fremmedlegme inne i kroppen, være seg kobberspiral eller hormonspiral. Nå kan det jo hende at ting går seg til for deg. En venninne hadde dritt med hormonspiralen i nesten 6 mnd og så var alt himmel etterpå. Men vondt skal det ikke gjøre så ring legen din du.....og lykke til.
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Jeg måtte fjerne min pga masse problemer det viste seg at den ikke satt skikkelig.Fikk styrt blødning og fjerna den.Kom deg til legen og få sjekka deg.Sånn er ikke normalt :0(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå