Gjest Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Duste-sambo sa ikke engang gratulerer med morsdagen i går, jeg ble så lei meg og skuffet Hadde snakket lenge om at jeg ønsket meg et englebarn-smykke... Men nei... Så idag tok jeg med visakortet hans å kjøpte med en liten englegutt ! Hehe
Mandalas Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Hehe, ja, da fikk du smykket hvertfall. Jeg fikk heller ikke en dritt, men jeg kan ikke si jeg bryr meg;) Hadde ikke vært hevn å ta hans bankkort heller, siden vi delt økonomi;)
Tredjemann på vei :D Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Hehe, så bra! Ikke at han glemte morsdagen nei, men at du kjøpte deg gave selv fra han:) Jeg ble også glemt, snufs... Han påstod at han huska det når jeg minnte han på det, men der tror jeg han løy gitt:) Han jobbet tidligvakt den dagen han da, så han hadde jo ikke mulighet til å oppvarte meg på morningen, men likevel da... Jeg og Oliver hadde malt og laget noen morsdagskort i Åpen bhg. tidligere den uka så jeg tok frem et av dem og ba sambo skrive noe til meg. Kunne nesten ikke skrive på kort til meg selv fra lillemann heller. Var ganske koselig likevel da:)
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 Hahaha det var dødskult gjort juni*stjerne!! hadde glemt at det var morsdag selv jeg...så her ble det ikke feiret noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå