Gå til innhold

Hilsen fra Thailand


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er en liten hilsen i fra Thailand.(Vi har hakket oss inn på nabohotellets internett:-))

 

Flyreisen gikk fint og alle oppførte seg eksemplarisk. Thyra hun hengte i puppen, stort sett hele turen... det gikk kjempefint, på tross av at mine pupper var ganske ømme etterhvert:-))

 

Vi koser oss veldig. Vi bor enkelt men helt ok. Idag så har vi vært på stranden hele dagen. Ungene har vært på skikkelig godt humør og badet og badet:-)). Vi bor nære til stranden, men det er ikke enkelt å bruke vogn, men det går sån ganske bra. Så i kveld, så bar jeg henne rundt i Ergon, og det gikk mye lettere. Hun koset seg skikkelig:-)

 

I kveld så spiste vi deilig middag og drakk godt for ca 50 kr per person. Far spiste til og med biff og drakk importert vin, som smakade kork:-))Men thaimaten og biffen smakte skikkelig godt:-))DET ER IKKKE DUMT NEI:-)))) ..Jeg liker egentilig ikke øl, men en kall singha i denne varmen er ikke dumt:-))

 

Morfar klager lit over varmen, og vonde tær, men jeg tror han koser seg lit i alle fall.(Han er en ganske sprek gammel mann på snart 80 år:-))

 

Vi har bare vært her et døgn, men det lover godt. Her er klokken nå 00.45. Thyra er fortsatt våken. Men det ser faktisk ut som om hun klarer tidforskjellen bra.

 

Imorgen skal jeg til tannlegen av alle ting. Noen dager for vi dro, så løsnet en porslensplomme ur en tand. Fikk lit panikk pga at vi skulle på ferie. Men det skal visst være gode tannleger her, så jeg tar sjansen:-). Dere skal få beskjed om jeg fortsatt har tender når jeg kommer hjem:-))

 

Skriver nok snart igjen.

 

Takk gummis for skritt telleren, hadde den på meg idag:-))

 

Stor klem fra oss alle 8 på ferie

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SÅÅÅ deilig - kos dere masse!!! ISKALDT her hjemme for tiden!

Skrevet

Det gjør vi. Nå har faktisk Thyra sovnet på mitt fang, så nå skal jeg gå ut og ta et glass rødvin på terassen sammen med far.(Vi har medbrakt fra taxfree. og den smaker ikke kork håper vi:-))

 

Vi får håpe at tannlegebesøket i morgen, går bra. Ikke morsomt med et stort hull etter plomben jeg misset. Men ser det lugubert ut, så snur jeg i døren:-))..

 

Ny klem fra oss

Skrevet

Så hyggelig å høre fra dere!!! Kose dere masse alle sammen, og lykke til hos tannlegen!!! Jeg har også hørt at tannlegene der nede er super-flinke!!!!

Skrevet

Åååå, det høres deilig ut! Alt unntatt det med tannlegen... Håper dere fortsetter å kose dere. Ser frem til flere rapporter så jeg kan begynne å glede meg enda mer intenst. Nå er det litt over tre uker til det er min tur :-D

Skrevet

Så hyggelig med hilsen! Vi brukte Internettkaféene flittig da vi var der nede!

 

Vi var sammen med thailandske venner på lørdag. Nussa spiste ris med kylling. (Den risen er den beste jeg har smakt, og den var perfekt kokt!) Hun fikk også smaken på vårrull og spiste det med god appetitt. Vi voksne kost oss også med grønn karri, Penang karri og kylling stekt med grønnsaker. Thaiene spiste også stekt svinelever. Det holder vi oss unna.....

 

Hvordan beskytter dere Thyra mot solen? Bruker dere solkrem eller drakt med solfilter?

Skrevet

Så herlig, ronja!!! Kos dere masse videre og lykke til hos tannlegen! Tvi tvi :)

Skrevet

Lykke til hos tannlegen! De er sikkert vel så flinke der som her! :-)

Skrevet

Sååå deilig det hørtes ut da!

Her er det jo bare enda mer snø blitt, skulle så gjerne gjerne hatt varme, hehe.

 

Godt å høre at reisen gikk fint og dere har det bra.

Kose dere masse videre!

 

hilsen en aldri så lite misunnelig (hehe)

Skrevet

Nyt dagene og nettene fullt og helt min venn-))

En ekstra suss til Thyra fra Hannah, og husk SUNSCREEN:-)

 

 

Gleder oss til flere tilstandsrapporter - da er vi litt på tur vi også;-))

Skrevet

Jeg ønsker dere gode dager og alt godt i varmen, på terassen med vin, i vannet med bading, og i tannlegestolen!

 

ha en fin ferie alle 8!

Skrevet

Hei.

 

Høres helt fantastisk ut. Gleder meg til det er vår tur til å dra langt avgårde. Kos dere masse og nyt rødvinen.

Skrevet

Så godt at turen gikk bra og at dere koser dere!!!!! Her er det kaldt, kaldt, kaldt, men reisebrevet ditt gjør meg varm om hjertet - fantastisk med laptop og trådløst nettverk ;-) Tenker både liten og stor koser seg rått ;-)

 

Ta vare på deg selv, hverandre og selvsagt venninna til Leo da (vellingen smakte utmerket ;-))!

 

Stoooor klem fra Leo og

Skrevet

Takk for hilsner alle sammen:-))

 

Ja vi koser oss. Idag så har vi somsagt vært hos tannlegen som var en meget positiv opplevelse:-)). I tillegg så har vi kjørt tuk tuk... Morfar har fått veldig vondt i sine føtter og knær. men han er fortsatt på godt humør....

 

:-)))

 

 

Skrevet

så fint å få reisebrev da =))

 

håper dere får en kjempefin ferie alle sammen.kos dere i varmen,å tenk på oss som fryser,hehehe ;o)

 

å lykke til med tanna.går nok bra skal du se.hvis ikke fins det jo mye godt fra toro.... ;o))

 

 

 

klem fra

Skrevet

så fint å få reisebrev da =))

 

håper dere får en kjempefin ferie alle sammen.kos dere i varmen,å tenk på oss som fryser,hehehe ;o)

 

å lykke til med tanna.går nok bra skal du se.hvis ikke fins det jo mye godt fra toro.... ;o))

 

 

 

klem fra

Skrevet

Høres fantastisk deilig ut:-) Kos dere masse og nyt tiden sammen med familien - gode minner å ha med seg videre.

 

Jeg elsker å reise, men har en så stor fobi for slanger at jeg er redd jeg aldri kommer meg til asia.

 

Mannen min vil vi skal reise ti Thailand nå i permisjonstiden, men det er het uaktuelt for meg.

 

Har vært flere ganger i karibien, det føles tryggere, så det blir nok den veien neste gang også....

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...