Murmeline Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 her har vi hatt det samme... Fenikkel-te kan godt drikkes av mor også, gir litt effekt det også. Fenikkel-piller fåes også til mor. Begge deler går litt i melken, så babyene får i seg litt uten å drikke det selv:)
ma boi Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 takk! jeg vet, må bli flinkere, jeg glemmer det. smaker ikke noe særlig godt, det er så mye lettere å ta en annen god te i skapet.. har du erfaring med minifom?
Murmeline Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2007 minifom funket ikke her, rett og slett pga at den må oppbevares i kjøleskap, så husket aldri å ta den... sukkervann er visst bedre dokumentert, prøvde ikke det så mye selv. fenikkelkapsler husket jeg å ta:) bæresjal og vibrerende vippestol anbefales også
ma boi Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 var det jeg fryktet, ja, har hørt det fra flere. gleder meg til han kan få litt annen føde, da blir det maltekstrakt for alle penga! Har deres lille blitt bedre nå eller? Min lille er tre måneder på fredag og jeg håper det blir bedre snart!
Murmeline Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2007 her var det verste over da hun var ca 3mnd. Det verste tilfellet jeg har hørt om, var kolikk frem itl 4mnd, men det er ikke så vanlig. Det er lys i tunellen!!! Her er det fremdeles litt sensitiv mage, men det har hun arvet fra meg... Malt kan gies ved 3mnd også, men det er jo mest sukker, så sikkert lurt å unngå det, å venne de til sukkersmak altså..
ma boi Skrevet 12. februar 2007 #6 Skrevet 12. februar 2007 det visste jeg ikke.. å, det er så mye å sette seg inn i! så bare på et annet innlegg at en hadde hørt at maltekstrakt kunne man ikke få nok av. men det er vel like mange meninger som det er folk.. bra din har det litt bedre! jeg gleder meg sånn til å kunne ha melk i teen igjen, ikke havremelk, juice til frokost og youghurt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå