Gå til innhold

sjekka en familiebarnehage idag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

og alt var greit bortsett fra:

kom inn og d va blide ansatte som møtte oss i døra, d eneste jeg stussa på var at d var en unge som lå og skrek ute i vogna..!..uten tilsyn..! og porten sto åpen

jeg sa jo selvsagt at jeg tror d var noen som våkna der ute..., og da viste d seg at de nettopp hadde lagt de.. (de legger kl 12.00 og vi kom 12.30)

hun ene gikk ut og henta na lille gutten selvfølgelig..

MEN: jeg er faktisk redd hvem som helst kan komme å hente de ungene når de sover jeg nå...for d virket ikke som om de var ute ilag med de..., OG ikke var det oversiktlig ut til de heller, heller ingen vindu (for d er jo tross alt kaldt ute..) slik at de kan høre at de våkner..

hadde ikke vi kommet så hadde de jo ikke hørt d på en stund

og da tenker jeg at de fort kan bli utrygg om de må ligge lenge å skrike med alle teppene over seg og med regntrekk over, da blir d jo mørkt også ..

vi takket ja, men når jeg nå sitt og tenker så er d fælt...sukk

Trygghet må jo være førsteprioritet sant...??!!! eller hva sier dere =? føler meg absolutt utrygg nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

jeg skulle nesten tro du har vært i barnehagen der sønnen vår går...

der har jeg opplevd flere "shabby" episoder...

for det første: de lukker ikke porten, og barnehagen ligger omtrent midt i et kryss. mye trafikk.

for det andre: de la en liten gutt for å sove (jeg var med lillegutt på juleavslutning) de bare la han i vogna hans, og gikk. (vi var hos en av de ansatte...) etter en stund gikk jeg bort til vogna, og da lå han lys våken stakkar. beinstøtta var nede, så han lå ikke særlig godt... jeg tok den opp, og gjorde det litt lunt og godt der, så sovnet han. da alle skulle reise tilbake til barnehagen, satte de alle ungene i bilene igjen, og holdt faktisk på å reise fra denne lille gutten... er det virkelig mulig???

så DA bestemte jeg meg for å søke ny barnehage, og lille godgutten vår skal IKKE få være med de der på tur alene. ikke for alt i verden.

jeg tror den største forskjellen på store barnehager og familiebarehager er på dette punktet. få ansatte og litt for mye å gjøre... dessverre...

Skrevet

akkurat som jeg skulle ha skrevet det selv, om jeg ikke får klart svar imorgen når jeg ringer de og spør om rutinene deres er slik at de sover uten tilsyn så sier jeg fra meg plassen

Skrevet

ringte bestyrerinnen , og hun var forferdet over dette, og gjorde tiltak mèd en gang med virkning fra idag, men likevel er skaden allerde skjedd for oss så nå har jeg sagt fra meg plassen, jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å klare å stole på de og hvordan de to skal trives med å sitte ute å holde vakt over barn som sover, ..når personale ikke trives så kommer ikke barna til å trives heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...