Gå til innhold

siljemor85


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dere være med på pirbadet treff på fredagen?

 

Hadde vært så morsomt å treffe noen med gutt som er omtrent like gammel som min yngste. Er en overvekt av jenter i omgangskretsen vår!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... nei vi får ikke vært med på det, for vi skal på helsestasjonen den dagen. Riktignok tidlig på dagen, men blir sånn stress å dra rett til Pirbadet og så hjem igjen i 12-13 tiden til Oliver skal sove. Han sover 2-3 timer på formiddagen, så da blir det liksom ikke så mye å gjøre på...

Men vi skal avgårde en tur på Åpen gård (som også står på treff-sidene) på søndag:) Fikk overtalt samboer'n til å bli med, for jeg har ikke lappen selv... Oliver elsker dyr, så det blir nok gøy! Får bare håpe det ikke blir sprettkaldt...

Skal dere dit eller?

Skrevet

Hadde tenkt oss ditt ja! Tar jo bare 15min å gå fra oss så er jo fort gjort å tusle bort. Men må se ann formen til mini, han har vært litt tett i det siste. Så er ikke sikkert vi kommer oss i pirbadet heler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...