Gå til innhold

billig "ferie-vogn"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips om rimelige vogner (under 1000 kr, jo billigere jo bedre) som passer fint å bruke på et barn på 6 mnd og 9 mnd når man skal reise bort på ferie?

Skal først reise bort når lillegutt er 6 mnd, så senere når han er 9 mnd. Har ikke lyst å ta med vogna vi har nå, da jeg vet om så mange som har fått vogna ødelagt under flyreise. Tenkte derfor finne en billig vogn som vil passe fint å bruke. Men trenger tips.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å skrive at det er viktig at vogna kan brukes til å sove i på dagtid også, da vi skal reise til Spania når han er 9 mnd, og dermed blir å være ute store deler av dagen.

Skrevet

Kan du ikke sjekk på finn.no da?

Skrevet

Carena easy koster 799 på barnas hus:) sal se om jeg finner link til den...

Skrevet

Enig med deg, Mammaen til Eline. Vi kjøpte denne nå når vi var i syden, billig og god vogn, med masse plass under og forskjellige stillinger i ryggen. Guten vår er 10 mnd.

Skrevet

Passer den for en på 6 mnd også?

Skrevet

og kan man bruke regntrekk på den?

er den fin å sove i også? :)

Skrevet

Vi har carena easy. Og er veldig fornøyd med den:) koster 799

Skrevet

Mamman til Eline, hvor har du kjøpt vognen? Lurer litt på å kjøpe en slik vi og....har de den på Gerd T Martinesen i Drammen? Og vet du om den koster det samme der?

Skrevet

Eline er 5 mnd - ryggen kan legges nesten helt ned:) Glimrende! Jeg har faktisk hatt mykbagen til teutonian oppi den. Blir bare litt høyere ved hodet:) prøvde akkurat regntrekket. Det som hører til teutonian passer sånn så der... Må ha plass til håndtaket... Og et helt vanlig ble litt rart. Det er mer tilpasset dupvogn som man triller den andre veien.

Skrevet

Hei, mamman til jørgen:) Jeg har kjøpt den på barnas hus, men ønskejenta (hvis du husker henne) har kjøpt den på GerdT og hun fikk faktisk med fotpose til den prisen!!! Tror hun kjøpte den i Solbergelva da;)

Skrevet

jysk selger billige triller. 2-3 forsjellige.

tror den ene koster 200 kr og en annen disney vogn 600 kr.

Skrevet

Er fin å sove i ja:) Bedre enn de helt enkle trillene for ryggen går så langt ned:)

Skrevet

Vi kjøpte en kjempekjekk vogn på Jysk vi faktisk. Tror dn kostet 400ca. Sort, lett, med skygge og nedleggbar rygg. God å kjøre og god plass under. Gutten vår var vel 7 mnd da vi var i Tyrkia med han. Han sov godt i den han. Vi er godt fornøyde med den som ferievogn.

Skrevet

Husker henne ja =) Ok, da skal vi sjekke på GerdT. Takk for svar =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...