Gjest Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 En vogn som er praktisk, lett, brukervennlig og som man kan ha lengst. Kom med tips!
~Tjorven,overtid~ Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Vi har emmaljunga edge duo med sportsunderdel:) Er veldig fornøyd med den:)
Pusn Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Samme!!! Og er kjempefornøyd og får mange kommentarer for den! Det er ei kjempefin vogn og meget praktisk .
~Tjorven,overtid~ Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 Ja vi får også mange kommentarer for den:) Er veldig praktisk! Hvilken farge har du på vogna??
mammmamia ** Skrevet 12. februar 2007 #5 Skrevet 12. februar 2007 Emmaljunga er IKKE lett..! :-) OTH Urban Jungle, Easywalker Sky, TFK Joggster Twist, Bugaboo, Teutonia Fun, Teutonia Spirit S3, Teutonia Mistral/Mistral S for å nevne noen..! Har selv en OTH, den er kjempelett (9 kg), utrolig lett å trille, kjempestor og lun sittedel og er en fantastisk god vogn :-)
Mamma til verdens beste barn Skrevet 12. februar 2007 #6 Skrevet 12. februar 2007 I mine øyne, definitivt OTH Urban Jungle! Fantastisk å trille, behagelig for barnet ("ligger i hengekøye"), lett å legge sammen, forhjulet kan låses og da blir det super å trille i dyp snø også. Når det ikke er låst er det fantastisk på asfalten og grusveier. Har prøvd en Emmaljunga vogn og den var blytung å trille i forhold!! Hadde Quinny comfort freestyle før, men oth vognen er ti ganger bedre! Den kan brukes så lenge du trenger vogn og veier bare 9 kilo tror jeg. Anbefales virkelig på det sterkeste!! Og blir du lei av trekket er det superenkelt å bytte det! Masse fine farger å velge i mellom. Bagen kan lett tas av og på og er den letteste jeg har båret noen gang.
~Tjorven,overtid~ Skrevet 12. februar 2007 #7 Skrevet 12. februar 2007 Ja det er hver sin smak.. Men vi er iallefall kjempefornøyd med vår emmaljunga vogn,og jeg går ofte turer så jeg har fått testet den bra!!
storesøster og lillebror Skrevet 13. februar 2007 #8 Skrevet 13. februar 2007 Vi har TFK joggster twist. Er kjempefornøyd m den. Lett å sette på/ta av baggen. Baggen er stor, 80 cm lang, med god plass til skinnpose. Den har svingbart framhjul som kan låses, er lett å legge sammen. Sportsvogna er romslig m rygg som kan legges helt ned. Kan brukes så lenge dattera vår trenger vogn. I tillegg har vogna håndbrems, noe som er praktisk her vi bor m masse bakker.
Milletrille Skrevet 13. februar 2007 #9 Skrevet 13. februar 2007 Hei! Jeg har Qunniy xl freestyle, 3-hjuling med svingbart forhjul, og er superfornøyd! Har rød bagdel og svart sportsdel. Sportsdelen kan også legges het ned, så ikke sikkert du MÅ ha bagen, men den er veldig fin Også har vi MaxiCosi bilsete som også kan festes på vognunderstellet, praktisk når du skal på kjøpesenter osv... Jeg er i hvert fall strålende fornøyd
-Mamman- Skrevet 13. februar 2007 #10 Skrevet 13. februar 2007 Jeg er VELDIG FORNØYD med min Simo Duo vogn! Godt med plass i bagen til babyen, og veldig god og trille både på snø og asfalt.
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #11 Skrevet 13. februar 2007 og jeg er veldig fornøyd med min simo kombi!Er vel ikke så lett å få noe svar på hvilken som er best da,de fleste liker jo best den de har selv:-)
Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 13. februar 2007 #12 Skrevet 13. februar 2007 Jeg har teutonia mistral:) Er lett:) (11,8kg+hjul) Blir liten:) (vi kjører polo, og trenger ikke ta av hjulene) Praktisk: Kan trille begge veier, bare å løfte over håndtaket. Styret kan justeres, men det kan vel de fleste... Dempingen er fantastisk!!!!! Jeg synes simo blir så gyngete... Er såpass snerten at man ikke bytter den ut - sånn jeg har sett noen med de litt større vognen har... Har ingen planer om å bytte!!! Legges lett sammen - omtrent på samme måte som de andre, så det er ikke noe spes med denne. Kjøpte kun softbag fordi jeg visste at jeg kom fort til å ta ut bagen pga tiden jeg fikk på. Det er ikke plass til voksipose og baby i mange bager, nei:) Dersom du får på våren ville jeg kanskje vurdert duo i stede for kombi. (fås både som dou og kombi) Jeg synes den er best!
Mulle :) Skrevet 13. februar 2007 #13 Skrevet 13. februar 2007 Teutonia y2k2 har jeg.. Veldig enkel og grei ;-)
hønå Skrevet 13. februar 2007 #14 Skrevet 13. februar 2007 brio duo vogn har eg og er så fornøyd med den at nå har eg kjøpt meg brio søskenvogn til neste nurk kommer
mamma og my Skrevet 13. februar 2007 #15 Skrevet 13. februar 2007 Emmaljunga duo edge her også. den er genial på tur, men tung ut og inn av bil. Ville likevel ikke bytta, for kvaliteten på vogna er kjempebra. Stødig og solid, ikke knirk og slarking.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå