NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Hva er best?Så kaldt nå, men er ikke så lenge ute av gangen...uansett er hun veldig rød i kinna og så smått tørr. Vil smøre på noe før det blir værre..forslag??
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 a-derma krem smør en god stund før du går ut og hvertfall ikke like før.
~Tjorven,overtid~ Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 A-creme bruker vi,kjempe fin.. Hjelper ikke i forhold til kulda men.. Snuppa vår blir så fort tørr i kinnene,sikler veldig mye for tida,så det er nok p.g.a det:)
♥2 små gull♥ Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 Vi bruker Spenol og er fornøyd med den... mild og uten parfyme.
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2007 er a- derma og a krem det samme?
Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 12. februar 2007 #6 Skrevet 12. februar 2007 ceridal og locobase (ceridal er en kuldekrem)
*2 Nydelige snupper* Skrevet 12. februar 2007 #7 Skrevet 12. februar 2007 Jeg bruker a krem på Emma og den funker kjempe bra på henne. a krem og a-derma er ikke det samme..
lifa og Eline Skrevet 12. februar 2007 #8 Skrevet 12. februar 2007 Her brukes den originale Decubalen. Prøvde en krem fra helsekosten som tydeligvis var bortkastete penger og ettersom jeg bruker Decubalen litt selv innimellom har jeg alltid en tube av den stående. Den var genial!
FruTennplugg+guttepluggene Skrevet 12. februar 2007 #10 Skrevet 12. februar 2007 bruker decubal sin,kjøpte en sånn mini tube(30kr) for å teste først om den var bra, og den funker godt på lillemann. greit med sånn liten tube,kjekt å ha med seg på tur eller i stellebag:o)
storesøster og lillebror Skrevet 13. februar 2007 #12 Skrevet 13. februar 2007 a-krem bruker vi. Feit å god:) Hender jeg bruker den selv også når d er kaldt ute. A-derma og a-krem er ikke d samme
BenedicteKS Skrevet 15. februar 2007 #15 Skrevet 15. februar 2007 A-derma ville jeg ikke brukt da det inneholder alle de stygge parabenene og i tillegg SLS som er kreftfremkallende...A-Creme er mye bedre det har bare det snille parabenet og Dr. Fyrran anbefalte dette produktet på Holmgang i går.
BenedicteKS Skrevet 15. februar 2007 #16 Skrevet 15. februar 2007 A-Creme er kjempe fin...det var også en artikkel i siste Norsk Ukeblad om en jente som driver med hundekjøring som bruker den og er kjempe fornøyd...også så jeg i går på Holmgang at Dr. Fyrran (hudlege) anbefalte denne kremen. A-derma ville ikke jeg brukt da den inneholder dårlige stoffer som SLS som er kreftfremkallende.
allergibarn Skrevet 15. februar 2007 #17 Skrevet 15. februar 2007 det heter nå at man ikke skal bruke kuldekrem før man går ut, og vil man absolutt gjøre det må man smøre 2 timer før man går ut og vaske bort når man kommer inn igjen... fikk skriv fra helsedepartementet eller hva det var i barnehagen til frøkna vår. Huden tåler stort sett litt kulde. Så vi smører med fuktighetskrem om kvelden dersom hun er tørr, og da bruker vi enten Lipogel Ceridal, eller Aderma Exomega. De er kjempegode begge to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå