MinLilleSkjønne<3 Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 noen som er 88 modeller her da?
Solsikkemor Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Hei hehe.P du kjenner da meg! er jo 88- modell:)
Nattegutt og Mamman Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Ja, jeg er.. Har bursdag nå om 3 dager, 16 Februar...
MinLilleSkjønne<3 Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2007 hvor er dere fra?=) og har dere msn??
posky og emilie <3 Skrevet 13. februar 2007 #6 Skrevet 13. februar 2007 Jeg er fra Bergen og har en datter som blir 3 år i juni.
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 13. februar 2007 #8 Skrevet 13. februar 2007 glemte og si at jeg bor i Oslo og har ei nyydelig datter som er 14 dager gammel i dag! (hun ble født 01.02.07)
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #9 Skrevet 13. februar 2007 heia! Ja jeg er også 88 model:) Jeg har ei datter som blir 3år 1 april=) Legg meg gjerne til på msn dem som vil.. [email protected] jeg er ikke født i 89, men gikk fort for seg tydeligvis når jeg laga meg mail;p
MinLilleSkjønne<3 Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 14. februar 2007 Maraya18&prinsessa♡ ::::::Jeg bor ikke så langt fra Oslo=) Har du msn????
MinLilleSkjønne<3 Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #12 Skrevet 14. februar 2007 =) ikke langt fra meg det=)
MinLilleSkjønne<3 Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #13 Skrevet 14. februar 2007 datteren min er også 6 uker
missy mamma til jonatan Skrevet 15. februar 2007 #14 Skrevet 15. februar 2007 88 modell her også har en sønn på snart 5 mnd og bor på stord
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå