Twisted Sister Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Hvem skal sitte nærmest barnets mor i dåpen? Hennes mor eller far?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Det skal vel være annenhver gutt/jente, men jeg plasser folk slik jeg syns det er mest praktisk.
vimsen Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Barnemoren kan jo også ta farfaren til bords og barnefaren kan få mormoren til bords.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 Jeg plasserte folk der jeg trodde de ville trives.. Brydde meg ikke om det gutt og jente annenhvergang.. En dåp er jo ikke like stivt som et bryllup liksom.. Jeg hadde min bror (som holdt gutten vår) ved siden av meg, og sambo hadde sin pappa ved siden av seg..
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 17. februar 2007 #5 Skrevet 17. februar 2007 Dette ofret jeg ikke en tanke da gutten ble døpt, da satt folk "hulter i bulter".. Det kommer de til å gjøre i jentas dåp også.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå