Gå til innhold

Bordplassering


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem skal sitte nærmest barnets mor i dåpen? Hennes mor eller far?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal vel være annenhver gutt/jente, men jeg plasser folk slik jeg syns det er mest praktisk.

Skrevet

Barnemoren kan jo også ta farfaren til bords og barnefaren kan få mormoren til bords.

Skrevet

Jeg plasserte folk der jeg trodde de ville trives.. Brydde meg ikke om det gutt og jente annenhvergang.. En dåp er jo ikke like stivt som et bryllup liksom..

 

Jeg hadde min bror (som holdt gutten vår) ved siden av meg, og sambo hadde sin pappa ved siden av seg..

Skrevet

Dette ofret jeg ikke en tanke da gutten ble døpt, da satt folk "hulter i bulter".. Det kommer de til å gjøre i jentas dåp også.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...