Gjest Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Hei! Jeg ble litt nysgjerrig da jeg så dette forumet. Hvem er det som deltar her? Hva er det som gjør at man er moden - en viss alder eller andre faktorer? Spent på svar :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 ... det aller viktigste er vel at den gode stemningen forblir god, og at alt det gode får blomstre her inne, for her er det trygt og nært og omsorgsfullt og fint å være, og det er vel det som ligger i vår egen definisjon av modenhet... for alder - hva er vel det??? :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 ....også kan du jo se på presentasjonstråden, og danne deg et slags bilde av hvem som henger her inne.... :-) hurra meg rundt - fin fin gjeng! kos deg her inne!
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #6 Skrevet 12. februar 2007 Føler meg ganske moden jeg :-) Liker ihvertfall å være mamma til gutten min på 1 1/2. Har lest litt på forumet, og det ER god stemning her. Andre steder kan tonen være så kjip. Ser ut til å være bra folk her :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå