Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Jeg vet ikke helt hvor dette innlegget passer inn, men jeg prøver her. Om noen min. skal jeg hente sønnen min i bhg. Og det snør noe helt f....j...ute. Det store problemet er: jeg bor (nesten) på toppen av en bakke. Det er ikke bakke hele veien, men hvertfall nok. Og i hele dag har det snødd og snødd,så nå sitter jeg og gruer meg som bare det å trille sønnen min opp bakken, når vi skal hjem etterpå. De fleste ville tenkt "bruk akrebrettet". Joda...been there, done that. Funket faktisk veldig veldig dårlig. Var d...tungt å trekke opp bakken. Og dessuten skled jeg på snøen hele tiden (bruker sorel sko). Så...this sucks big time!!!
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Forresten...så glemte jeg å neven at sønnen min er 2 år, og etter en lang dag i bhg, så orker han ikke så gå så mye. Tenkte bare jeg skulle nevne det!
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 ja, gjerne det. trenger all hjelpen jeg kan få az..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå