7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 synes jeg har mindre hår på armer og ben også... Mini er 4 mnd.. har ikke merket dette før nå...
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 veldig vanlig og starter først når babyen er så gammel som din, i følge min frisør.
~Tjorven,overtid~ Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Heisann:) Tulla mi er 4,5mnd,måtte begynne med mme når hun var ca 2mnd.. Men nå i det siste synes jeg att jeg har byndt å miste enn del hår..Trodde kanskje jeg ikke kom til å merke noe,når jeg ikke ammer lenger..så her har det nok ikke noen sammenheng med amming..
animal Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 Noen mener det kommer av fødselen, mens andre mener at man mister det man ikke mistet i svangerskapet og andre igjen mener det kommer av ammingen. Uansett så tror jeg de aller fleste merker at de mister hår noen mnd etter fødselen. Hos meg startet det ca 2 mnd etter fødselen. Jeg mistet ikke noe særlig med hår når jeg gikk gravid, men tok det igjen da. Hos meg sluttet jeg å miste hår ca etter 5mnd, det ble ganske mye tynnere for å si det sånn..
Gjest econia Skrevet 12. februar 2007 #5 Skrevet 12. februar 2007 jeg fikk aldri taket på amminga, drev å pumpa i en fem uker. men det var nå mest mme han fikk i seg. men har mista rikelig med hår.
BettyBoob Skrevet 12. februar 2007 #6 Skrevet 12. februar 2007 har ingenting med selve ammingen å gjøre, det er graviditeten som gjør at man mister hår. Håret vokser i 3 faser. I den siste fasen faller de av. Når man er gravid stopper håret i fase 2. Så noen måneder etter fødselen (2-4) begynner alt dette håret som ikke falt av under graviditeten å falle av. Så det har i bunn og grunn med hormoner å gjøre.
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 12. februar 2007 #7 Skrevet 12. februar 2007 mortiseb har rett, min legen sa at man mister hår gr. hormoner. Under graviditeten samler det seg en god del hormoner i kroppen, når man så begynner å miste disse hormonene, dv s. når det blir ubalanse i kroppen, går det ut over håret og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå