Gå til innhold

Maud - ville dere være med på barnesang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen har Karosnuppa og jeg tenkt oss på sangtreff for barn mellom 1 og 4 år! Snakket ikke du om at dere hadde lyst til å bli med?

Det begynner kl. 16:30 (lovlig tidlig...) på Sofienberg Menighetshus i Helgesens gate. Vi har ikke vært der før, men såvidt jeg har forstått serveres det enkel kveldsmat. Man trenger ikke å ta med noe, bare seg selv og godt humør!!

Kanskje det er flere som har lyst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå det kunne jeg tenkt meg tulla mi.

Men det er ganske tidlig, så jeg må nesten se det an.

Skrevet

Ja, det er litt tidlig hvis en skal hente i barnehage og komme seg hjem fra jobb. Jeg skal prøve å gå litt tidligere i morgen, så får vi se hvordan det er :)

Skrevet

Det tror jeg jammen jeg skal prøve å få til! Trenger man ikke å melde seg på? Tirsdag er en idell dag, da er storebror hos sin far.

Skrevet

Nei, man trenger ikke å melde seg på i følge han jeg snakket med på kontoret der i dag. Vi skal dit 98% sikkert. Karosnuppa er ganske forkjølet og hoster en del, men hvis hun er i grei form etter barnehagen, kommer vi. Jeg sender en melding til postkassen din med mobilnr og slikt :)

Skrevet

Fint, vi er også litt snufsete, men håper vi får det til.

Skrevet

Tekster du meg i morra så jeg får lagret nummeret ditt?

He he, du MÅ ikke altså, jeg tenkte bare jeg ville gi beskjed hvis Karosnuppa er syk :)

Skrevet

Kos dere på sang - hørtes veldig hyggelig ut!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...