Anneama Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Jeg tenker ikke alltid over hvordan jeg formulerer meg - tydligvis. Det var morgen og min datter (på nesten 3år) og jeg skulle lage frokost. "Kom," sier jeg "skal vi gå å spise brødskive" min datter følger med og står nedved meg når jeg skjærer brød. "Mamma.." sier hun "Dette er brødskive..." sier hun og klapper oppå brødet med hånda -"Ja...." sier jeg - "Dette er brødskive...." sier hun mens hun liksom drar litt på det hun sier... -" ja...?" sier jeg igjen. -" men, men om kvelden... DA er det kveldsmat..." (he, he...ikke greit når mamma kaller det samme for forskjellige ting..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå