Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Jeg hadde styrtfødsel med nr 1. Kjenner at jeg gruer litt til å ikke nå sykehuset.. Er det flere her inne som har hatt styrtfødsel med nr 1, men den ny opplevelse med nr 2 og nr 3?
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 He! Jeg hadde styrtfødsel med nr 3...men helt greie normale fødsler med nr 1,nr 2 og nr 4. Fødsel nr 1 og 4 gikk også relativt fort,men jeg rakk fint frem til sykehuset. Med nr 3 tok det faktisk ganske lang tid fra jeg kom inn på sykehuset... Så dette med hvordan en fødsel kommer til å bli er ikke lett å forutse... Ønsker deg lykke til !
Ma-i Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Hadde rask vanlig fødsel men nr1 styrtfødsel med nr 2, vanlig med nr 3 og ser greit ut til nr 4 nå. Alle fødslene har vært forskjellige, men raske, altså med førstemann gikk det ca 6,5 time fra første ri til babyen var født, og brukte ca 7 timer på nr 3.
prøvekluten+3små Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 hadde rask med nr en,på grensa til styrt med nr to,og med nr tre blir jeg fulgt opp så styrt forhåpentligvis ikke skal skje
mor til 4 i mars Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 første og andre fødsel tok ein time etter første rie, tredje ble satt i gang for å ha kontroll og da tok det 3 timer så det kan vell kansje kalles sryrtfødsel det også , venter nå nr 4 og skal bli satt i gang 2 uker før , for å ha kontroll, håper bare at den ikke kommer før fordi de andre tre har kommen 6 og 2 uker før termin.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 Hei. Nå vet jeg ikke helt hva som er definisjonen på en styrtfødsel når det gjelder tidsbegrep og sånt, men jeg fødte nr 1 på 3.5 timer og nr 2 tok nøyaktig like lang tid når han kom. Men det skal sies at det er nesten 7 år mellom de så kan hende det hadde gått mye fortere om de hadde vært tettere...hvem vet??
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #7 Skrevet 21. februar 2007 Gikk fort begge to Men dro kjappere til sykehuset med nr to da, siden jeg forventa en kjapp en... Og d var lurt. Har heldigvis kort vei til sykehuset.... 2 min m bil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå