Gå til innhold

STYRTFØDSEL med nr 1, hvordan gikk det med nr 2?

Mamsebumsen- med gutt og jente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

He!

Jeg hadde styrtfødsel med nr 3...men helt greie normale fødsler med nr 1,nr 2 og nr 4. Fødsel nr 1 og 4 gikk også relativt fort,men jeg rakk fint frem til sykehuset. Med nr 3 tok det faktisk ganske lang tid fra jeg kom inn på sykehuset...

Så dette med hvordan en fødsel kommer til å bli er ikke lett å forutse...

Ønsker deg lykke til !

Hadde rask vanlig fødsel men nr1 styrtfødsel med nr 2, vanlig med nr 3 og ser greit ut til nr 4 nå.

Alle fødslene har vært forskjellige, men raske, altså med førstemann gikk det ca 6,5 time fra første ri til babyen var født, og brukte ca 7 timer på nr 3.

første og andre fødsel tok ein time etter første rie, tredje ble satt i gang for å ha kontroll og da tok det 3 timer så det kan vell kansje kalles sryrtfødsel det også ,

venter nå nr 4 og skal bli satt i gang 2 uker før , for å ha kontroll, håper bare at den ikke kommer før fordi de andre tre har kommen 6 og 2 uker før termin.

Hei.

Nå vet jeg ikke helt hva som er definisjonen på en styrtfødsel når det gjelder tidsbegrep og sånt, men jeg fødte nr 1 på 3.5 timer og nr 2 tok nøyaktig like lang tid når han kom. Men det skal sies at det er nesten 7 år mellom de så kan hende det hadde gått mye fortere om de hadde vært tettere...hvem vet??

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...