Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Hei jenter! Jeg skal på min første date etter bruddet med barnefar i slutten av uka. Hva har man på seg da?? Mange år siden jeg var på date så jeg aner ikke.. Jeg er under 30 enda. Men så er det så kaldt ute også.. Skal ute å spise eller på kafe med han:-) Jeg er veldig spent om det blir noe kjemi der.. Ønsk meg lykke til da jenter! Og gi meg noen tips på hva man har på seg. Jeg er helt grønn...
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 For å være helt ærlig tror jeg neppe gutten bryr seg så veldig mye om klærne til jenta =) Men viktig at du selv føler deg vel da. Ingen vits i å overdrive det hele heller, det beste er jo å vise seg fra den siden man er. Ikke late som man er noen annen. Jeg er i grunn litt misunnelig på deg Heldig du, om det var meg *sukk* Ønsker deg masse lykke til, håper det er god kjemi, slik at det kan være håp om noe mer
SK&Maylen Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Kle Neidu, ta på deg ka du vil, så lenge du føler deg vel, så er det det som teller, får har du på deg klær du ikkje føler deg vel i så vil det gjenspeile på sikkerheten i oppførselen din! Eg hadde nok ttatt på meg ei dongeribukse og en topp/genser eg følte meg vel i! Lykke til!!
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 ha på noe du føler deg fin OG komfortabel i:)) hadde samme opplevelse for en mnd siden og nå er vi kjærster:) hadde på meg helt avslappede feminine klær og tenke ikke ett sekund på hvordan jeg så ut under daten fordi jeg følte meg komfortabel! lykke til masse og fortell hvordan det gikk )))))
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #5 Skrevet 12. februar 2007 Kle deg i det du føler deg vel i. Eg kler meg heilt vanlig når eg skal på date, pynter meg ikkje noko ekstra opp av den grunn. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå