Gå til innhold

føler med litt "skrullete" :p

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg sittet og hatt en liten samtale med lille barnet i magen min....og så fikk jeg en liten "hehe, hadde noen sett meg nå"

sitte her og synger sanger og styker på magen og spør om den ikke har lyst å sparke litt snart :P

flere som er litt små-gal? vet ikke helt hva jeg skal kalle det.....:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, har snakket masse jeg også, selv om man føler seg aldri så lite lur der man sitter :P Og imorgen skal jeg på UL, og håper de kan se om det er jente eller gutt :) Håper veeeldig på jente :P

Skrevet

heldi du da som skal på UL !

jeg skal 8 mars! håper på ei lita jente jeg også!

selv om jeg ikke tør å si det så alt for høyt :P

Skrevet

Jeg også prater med den lille i magen, mens jeg stryker over den. Vel, ikke bare da.. tar meg ofte i å si "vi" og ikke "jeg" når jeg skal gjøre ting. Er da bare koselig det, man oppretter et nært og godt forhold med dette tror jeg. Smiler bredt etterpå =)

Skrevet

hehe ja kjenner til den "vi" :)

"vi skal bare ut å gå en tur" åh kem du skal gå sammen med da? "nei jeg og lille nurket" ;)

"vi" er også sultne :)

ja er nok bare sunt :)

Skrevet

Samboeren og jeg kjøpte barnas store sangbok her i helgen.

På kvelden satt vi oss ned og sang for gutten vår. Alle sangene vi kunne melodien på.

Det var veldig koselig, men føltes også litt små sprøtt. To voksne mennsesker som sitter og synger barnesanger av full hals, tilsynelatende uten barn til stede :)

Skrevet

I går kveld da vi skulle sove, var lillegutt meget aktiv. Vi drev og spurte han hva han ville hete. "spark en gang nå om du vil hete ......", veldig skrullete, men veldig morsomt og koselig også da...

Skrevet

hehe, må jo inkludere den lille også ja ;)

ser jo at jeg har skrive feil i overskrifta også :P

merker at rett-skrivinga blir verre og verre, men vet ikke om jeg kan skylde på graviditeten der?

kanskje mest fordi det er noe spiselig i den andre handa og så blir det fort feil når bere ei hand får oppgaven med å skrive :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...