Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 jeg er møkk lei allt med samboer.. blir sur og lei av han hele tiden. føler jeg lever ett liv der jeg skal måtte føye med hele tiden.. ser det er mange som har samboere som gir blanke f i husarbeid og tar bare ungene når det passer de best for du som mamma skal gjøre det uansett. siden junior ble født har jeg føler jeg det er jeg som må ta allt.. de 2 første ukene med junior (da han var født) satt han oppe hele natten og spillte wow, om dagen sov han... eneste han kunne gjøre for meg var å ev koke sakene til brystpumpen.. jeg var så sliten og hadde så mye arbeid oppetter ørene at jeg og ungen ble bare sittende inne 1 mnd, jeg fikk så vidt dusjet meg. (ungen ville ikke suge riktig på puppen så jeg pumpet meg og ga han fra fingen men slange, inntil han ville suge selv). tilslutt kom min tante (sykepleier) og hjelp meg slik at allt ordnet seg. pappen fortsatte å spille som om vi ikke var der. jeg ba han slutte å spille så mye for ungen ville jeg ikke skulle ha et slikt forbilde men ja det skulle han når ungen ble stor nok til å forstå. sex livet skanter.. jeg orker ikke og har bare ikke lyst. ikke hatt det siden jeg ble gravid.. i 2,5 år har jeg følt meg presset til å stå til for han.. gruet meg til å legge meg om kvelden for da ville han prøve seg, og om jeg sa nei ville han ha grene og mast seg til det (jeg ville gjort det for å få fred). i fjord sommer var ungen 1 år.. vi dro på ferie til hans foreldre(1times kjøretur unna). annen hver søndag er hannes dag til å ta ungen om morgenen (de andre er mine dager siden jeg er hjemme. kjempe kos inntil jeg innså han satt på dataen for moren stod opp med dem og tok ungen for han (svigermor er en perle og elsker ungen overallt, verdens beste). men han spillte enda masse.. ikke var han ute og badet med oss eller noe.. han satt inne med dataen og kom bare var det mat eller noe i den dur.. så satt jeg foten ned og sa at enten gikk jeg fra han ellers fikk han bare lov å spille etter 7 om kvelden og ta kveldsstellet annenhver dag.. jo da fikk det bli som jeg ville.. etter 7 og annenhverdag med ungen. nå er det gått et år.. han tar ungen hver søndag morgen (om jeg ikke har hatt lyst å finne på noe i helgen som resulterer i at han må ta ungen "for" meg.. eller han lokker med noe at hvis du gjør det for meg så.. gjør jeg det / du får sånn og sånn.. no er jeg dritt lei hele opplegget.. forrige uke da jeg hadde besøk av et par venninne på middag (han hadde fri fra jobben) på satt han på dataen hele fu&%%#s tiden! vi skulle ut og ha oss en røyk, tror du han tok seg av ungen?? nei!! ungen hadde hellt ut juice rett ved siden av han og tror du han merket det???? nei! ungen var og lekte på rommet sitt.. og slo seg åpenbart da han gren.. ka tror du han gjorde? jo gikk bort (sier han selv jeg så det ikke stod med ryggen til, ved verandadøren) og ungen ville ikke trøstes bare løp inn på sommet igjen. han gikk så å satt seg i datastolen og ungen kommer ut til han.. griner kjempe masse.. jeg hører det og snur meg.. hva gjør faren?? han spilleer!!!! jeg pikker hardt på døren gir tegn til at "ka fa%#& er det du driver med? trørst ungen da!!!" faren ser på meg og rister på hodet og forsetter og spille... jeg må bare unnskylde til venninnene mine og gå inn og ta ungen. PINLIG???? JAAA!!! spillingen har fallt tilbake til det gamle (reiser i militæret om et par mnd og da må ha spille så mye han kan for når han reiser vil han ikke kunne gjøre det). korfor ikke bruke mer tid på oss??? finne på ting med sønnen sin? jeg er så møkk lei av å måtte fortelle og forklare å mene og kreve at jeg orker nesten ikke mer. samboer er en bortskjemt drittunge, egoistisk og vet han ikke trenger rikke en muskel om det er noe for ejg komme tilslutt... jeg klarer ikke se ungen ha det vondt og komme til døren og grine. går ikke an å over se det.. jeg er så møkk lei hele fyren.. har ikke seksuelle følelser for han lenger heller... er min bestevenn istedenfor... jeg er dritt lei!!!!!!!!!!!!!!!! kor mye energi trengs det for å følge instinktet og hjelpe til!!! dust!
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 HEI Skulle tro innlegget ditt var skrevet av meg..............kjenner meg veldig godt igjen. I dag var jeg 2 cm. fra å pakke bagen og stikke til mamma med knøtten......Jeg er så jævla lei den spillingen på wow. Har prøvd å ta opp problemet, men da får jeg sure miner tilbake fordi jeg forstyrrer han i spillet. I dag toppet det seg fullstendig. Jeg hadde bedt sambo om å ta med seg en svær boss sekk opp i bossspannet som står oppi veien. Jeg har alltid med meg knøtten når jeg går ut (selv om han er hjemme og jeg bare skal på butikken) og kan derfor ikke alltid drasse med meg store boss poser. Da jeg kom hjem stod selvsagt bossposen stødig i gangen, og han satt enda mer stødig på stolen foran dataen. såvidt han enser oss når vi kommer inn døren etter flere timer vekke. Jeg kommenterte at jeg synes han var for dårlig til å hjelpe til hjemme, og at hans eneste oppgave er å gi hundene mat, noe han glemmer hver dag, også i dag. dessuten hadde han ikke gjort noe av de små tingene jeg hadde bedt han om, bl.a å kaste boss sekken i gangen. han ba meg holde kjeft fordi han spilte. jeg ble drit forbanna og tok med meg barnet og gikk ut. prøvde å gå en tur men barnet gråt og var trøtt, det var kaldt og surt og mørkt ute. jeg kom hjem igjen, gidder ikke løpe til mamma med falsk alarm. da hadde jeg sovet der annenhver natt, for tenker ofte på å gå fra han. Vil ikke blande de inn mer enn nødvendig. dessuten blir de bare bekymreet. og hadde sikkert blitt sjokket over å høre hvordan han behandler oss. jeg la meg på soverommet i sengen og lekte en times tid med barnet. Etterpå gikk jeg og la han på rommet sitt. sambo kom ikke å sa godnatt til han engang....så gikk jeg inn på kjøkkenet der sambo sitter med daen, og krangelen fortsetter. endre med at sambo skriker til meg, og knøtten våkner. jeg sa det var hans oppgave å roe barnet og å få han til å sove igjen. sambo nektet og sa at han var optatt. endte med at han kalte meg det ene og det andre <(for stygt å skrive her...) og gikk inn i 1 min. dritt sur fordi han måtte forlate spillet. skjelte meg ut. jeg satt meg ned og var kjempe saklig, fortalte han at med mindre han skjerpet seg så ville han miste oss begge to. vet ikke om det hjelper å true med det, har gjort det så mange ganger. sex livet er så og si dødt. fordi han sitter hele natte og spiller. jeg skal reise på jente tur en helg og da har han planer om å levere babyen til moren sin. What the ?=)(/&%¤#? jeg bremser kun pga en ting:Økonomien han eier huset og bilene. jeg har en utdannelse men ingen jobb å gå til. vi har ingen samboer kontrakt å hvis jeg går står jeg på bar bakke.venter på at vi skal skrive samboer kontrakt og overføre halve huset til meg. dethar vi avtale om, men skjer jo aldri.når det er boks så tror jeg at jeg stikker!!!!!! Ikke noen vits iha det sånn resten av livet.................det er sikkert 70 år til så har ikke tenkt å være misfornøyd SÅ lenge ha prøvd alt, vil ikke gå fr< han, men føler ikke at jeg har noe valg. så lite han bidrar til denne familien er det rett og slett ikke vits i.er jo nesten alenemor allerede!!!!!! spillingen gjør guttene til noen monstre................................ingenting komer foran spillet.det er livsfarlig.......... ALLE HAR EN GRENSE OM MIN ER NÅDD!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå