Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Synes ikke det er noe hyggelig å trille i snøvær og kulde jeg! Er heller inne. Leker,baker,leser og synger. MYE koseligere!
selfangerkjerringa Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Jeg må jo levere og hente eldstejenta i barnehagen uansett, så da tar jeg like gjerne en trilletur når vi først er påkledt ogutendørs.
selfangerkjerringa Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 Men jeg holder med deg sånn i teorien - når det er guffent vær så trives jeg best inne jeg også Kommer aldri til å bli ei sånn "ut-på-tur-aldri-sur"-dame jeg. Jeg er heller den som er inne på hytta og steiker vafler til de andre kommer hjem fra tur, hehehe... eller sitter i solveggen og koser meg med ei god bok. Vi er alle forskjellige
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 12. februar 2007 #5 Skrevet 12. februar 2007 Vi er mye inne om dagen, pga temperaturen. -22 i går, -19 i dag. Brrrr.
selfangerkjerringa Skrevet 12. februar 2007 #6 Skrevet 12. februar 2007 oj... hvordan skulle jeg fått levert eldstejenta i barnehagen hvis det var så kaldt her tro? Teleportere henne kanskje? Kan jo ikke la Knøttemor på 6 uker være hjemme alene heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå