Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 ....at det er så mange mødrer her som kritiserer andre ganske mye. Det er seff lov å ha sine egene meninger, men av og til får man nesten hodet bitet av for et simpel spm som bare trenger et simpel spm. Jeg leste innlegget til hun ene som fullammer og som ville avsløre at faren til barnet hennes gir barnet flaske. Noe som hun ikke likte i det hele tatt. Så hun kommer inn hit og spør etter råd hvordan hun kan avsløre han. Men først måtte hun bli kritisert først. Det er noe dere mødrer har glemt på veien. Noen barn er forskjellige, og dem reagere veldig forskjellig på oppdragelelsen man gir dem. Fordi en metode du brukte funker for barnet ditt, betyr det ikke at det funker for et annet barn. Så det jeg går og irritere meg over, er at hun stakar blir kalt sær, fordi hun har sin egen metode. Det er greit (som jeg sa tidligere) at man har sin egen mening som man deler med andre, men husk at det er ingen mødrer her inne som er perfekte. Beklager hvis noen fæler seg truffet, men det er litt trist at det skal være sånn. Jeg sig. anonym, for jeg vet at det er noen som kommer til å svare litt frekk her.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Når man legger hodet på hoggstabben... Ja, man kan få kritikk her inne, men det må man regne med i et diskusjonsforum. Og det er jo ganske mange hysteriske tupper her inne også, da! Jeg selv er en av dem som er hysterisk på mange vis, men forsøker å beherske meg litt. Og ja, jeg tåler kritikk!!
znuppeline Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 ENIG! men det som slår meg er at jeg tror at noen av disse anonyme svarene her er fra pappaer som ønsker å få noen alene mammaer til å se ut som de er overbeskyttende! og det ser jeg på utifra at de går rett i strupen på denne stakkars moren, som forsøker å fullamme sitt barn, og sier hun ikke lar pappaen være pappa! sorry ordbruken her; men det kaller jeg typisk "idiot mannfolksvar"! - for det kan da vel ikke være en oppegående dame - som selv har ammet og vet viktigheten av dette som kan få serg til å si noe slikt? --> at man ikke lar pappaen få være pappa, fordi han evt bestemmer at han skal gi flaske, selv om moren sier nei!?Har aldri hørt noe så dumt jeg. Jeg hadde blitt veldig sint og frustrert selv, om min barnefar hadde gjort dette. vet selv hvor hardt jeg strevde for at ammingen skulle gå greit. Si meg en ting; om en alenemamma ønsker å fullamme barnet sitt - og en pappa som skal ha samvær, skal da betemme noe annet i "sin" tid med barnet, og dermed saboterer mors harde jobb med amming- er det griet?? det er rett og slett UHØRT! Det mener jeg. signerer med nick!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 Jeg er helt enig. Jeg syns noen mørdrer går fort frem med kritikk, og selv glemmer at dem selv er i samme situasjon, og glemmer at støtte er mer viktig her. Ingen er like
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå