Gjest Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Er det noen som vil bli min venn her? Jeg har gitt opp alt av venner som jeg hadde for nå er jeg bare bra nok for dem når de ikke har noen andre og være sammen med. og de blir dritt sure på meg når jeg ikke vil bli med på fester i helgen. Jeg har ikke råd til og feste bort de få kr vi har og jeg vil ikke bli med de og feste for de lager bare bråk med andre. Så prøver jeg heller og få venner som har barn og sånt. Vil noen bli min venn? Hadde vært fint om du bodde i Akershus/Oslo siden jeg bor i Drøbak. Hadde vært utrolig kosleig og kommet i kontakt med noen andre med barn og som bor i nærheten. Hvis det er noen som vil så legg meg til på msn: [email protected]
GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Bare å legge meg til [email protected]
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 bare å legge til meg også: [email protected]
Solsikkemor Skrevet 12. februar 2007 #5 Skrevet 12. februar 2007 Jeg har lagt deg til:) [email protected]..
hva nå? Skrevet 12. februar 2007 #6 Skrevet 12. februar 2007 hva kaller du deg på msn? jeg har mange med barn der inne(som jeg ikke kjenner) jeg bor i ås!
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #7 Skrevet 13. februar 2007 Jeg har bytta msn adr. Den nye er [email protected] Hvis det er meg du lurte på om hva jeg kaller meg på msn så er det Camilla og noen ganger står det at jeg er kjempe gald i gutten min og dattera vår Tiril.
Frøken Fjong og Prinsene Skrevet 13. februar 2007 #9 Skrevet 13. februar 2007 Jeg skulle gjerne vært vennen din,men nå bor jeg da i kr.sund...hmf..
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 13. februar 2007 #10 Skrevet 13. februar 2007 jeg kan være vennen din vettu;) bor i oslo jeg da og fikk prinsessa mi 02.01.07.. er 18 år jeg da..har ikke tilgang på msn siden denne dataen her er heelt rar..
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 13. februar 2007 #11 Skrevet 13. februar 2007 ooops skrev feil fødsels dato!! 01.02.07 mente jeg =) *flau* går litt fort over tastene her til tider ja! hehe huff"
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #12 Skrevet 14. februar 2007 Jeg har lagt deg til.. bor på Vinterbro jeg!! chrizzy_88@ hotmail.com er mailen min=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå