Gå til innhold

smokk

mamma til 2 skjønne

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei!

Sønnen min på nesten 3 mnd bruker smokk litt av og på,noen ganger syns han den er kjempe grei,andre ganger vil han absolutt ikke ha den!MEN j vet at når han skal sove så sover han mye bedre med smokken,han våkner fort den første timen han sover hvis han mister den!

PÅdagen sover han i vogenn sin,men hjelmlue,så da sitter smokken mye bedre,for den blirlitt tildekt av luen,men j passer alltid på at han klarer og spytte den ut hvi han vil!

Men om natten,da er det noen ganger mye fram og tilbake,hvordan gjør dere det da for og få smokken til og sitte litt?jeg pleier og legge en tynn klut oppå eller en liten bamse inntil,men med en gang han snur seg så kan jo den dette ut...noen som har noen gode tips??og er det vanlig at de er litt opp og ned på om de vil ha den??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen som vet?

Skrevet

hallo

Ja sånn er det med min baby også på snart 4mnd,akkurat noe lignende ja....så da får vi gå ut i fra at dette er ganske vanlig he?

Jeg styrer sånn med vasking av smokken, koker vann for å skylle i kokt vann...ehhh...vet ikke om jeg overdriver, eller?Er ellers litt bekymra for om smokken er sikker, altså om selve smokken holder slik at babisen ikke sluker denne, men jeg har en mistanke om at jeg er litt for hysterisk altså, smokkene er jo laget for babyer og sjekket og er heeeelt trygge.eh.......er de ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...