Gå til innhold

sprukket hud mellom tærne...-hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen råd? Vasker beina hver dag pga sterk tåsoslukt - men er alltid nøye på å tørke godt. Men alikevel er det sprukket hud mellom så og si alle tærne. ser vond ut.. Bruker også talkumpulver

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror sprukken hud mellom tærne er "forstadiet" eller hva vi nå kan kalle det til fotsopp (hvis det ikke er sopp da- husker ikke helt), dra på apoteket så får du tak i middel å smøre på.

Skrevet

når h*n har småsprekker her -spes i enden av sprekken i rumpa!!! - bruker jeg Inotyol. Det er en krem for eksem, men virker litt dempende hvis det gjør vondt. Når jeg har smurt med den er det så og si bra etter noen dager. Bruker da dette i stedet for Sink.

Skrevet

Kanskje det er fotsopp? Kanskje du kan bruke canesten?

Skrevet

Spukket hud mellom tærne er fotsopp!

Skrevet

Dere bør jo ikke bryke verken talkum eller zink hvis det er tørre sprekker, begge deler er uttørrende og vil gjøre det værre. Er jo ikke sikkert det er noe så alvorlig som fotsopp, er det noen andre i familien som har det?, men at h*n trenger fukt. Kanskje olivenolje hjelper, det skal være veldig bra for både hud og hår.

Skrevet

huden er ikke tørr!!! Tror problemet kommer av at han blir fuktig mellom tærne... talken tar jeg på etter at jeg har vasket han for at det skal bli helt tørt og ikke huden skal gå mer av.

Tviler på at det er sopp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...