Gå til innhold

Kor lenge sov/sove dit barn om natten? (4-5 mnd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en jente på 4,5 mnd, og vanligvis sover hun mellom 10 og 13 timer i strekk om natten (gj.snitt 12 timer), Men i natt sov hun i hele 14,5 timer, og sover nå på gulvet ( halvannen time etter at hun våknet).

Er det flere som har barn som sover så mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa mi på 4 mnd og 12 dager legger seg kl 20 og sover da til ca 1... så våkner hun igjen ca 4-5 og så er det morgen ca 8... Sover ikke hele natta enda her i huset, nei ;o)

Skrevet

min sønn også på 4,5 mnd.... sover ikke hele natten, det har hendt bare noen få ganger. Legger seg 2200 våkner rundt 02-03 tiden og våkner igjen 06-07 tiden. Noen ganger er han våken mye mer, men sovner igjen når han får smokk

Skrevet

Ja, vi har visst vært heldige har folk sagt til oss... Men må jo bare si at den første mnd ville ho ikkje sove om natta, gikk da på tur i stua med barnevogna for å få ho til å sove...

Skrevet

Hei!

Gutten vår på 4,5 mnd legger seg i ca. 19-20-tiden (noen ganger senere). Da sover han til mellom elleve og ett ca, vil ha mat da. Deretter våkner han ofte i 5- tida og vil ha mat, og så sover vi til 8.30 ca.

Men noen ganger blir det bare rot - sånn som i natt... Da sovnet han 20.45, ville ha mat allerede 22.30, igjen 01, 03.30, 05 og 07... Så i dag er mor trøtt;-) Spørs om det er øking på gang, får kun mm.

Skrevet

Må jo bare si at Serina kun går på mme, og har gjort det siden fødsel. Og i tillegg har ho de tre siste dagene fått litt middag på ettermiddagen (mellom kl 16 og 18)...

Skrevet

Her i huset var vi vant til at han sov hele natten, men etter at vi fikk rutine på tidligere legging må jeg nok frem med puppen på natta også.

Han legger seg mellom 19 - 19.30, våkner rundt 3 - 3.30 for så å sove til alt fra 6-8.30

Synes egentlig ikke jeg kan klage over det...

Har startet med mat på dagen etter råd fra hs, siden han har begynt å våkne på natten, men synes ikke det hjelper enda.... Han er ikke så glad i mat heller!!!!!!!

Skrevet

Hei!

Jeg har også en jente på 4,5mnd:) Sover hele natten hun også,10-13 timer..Hun sover også ganske godt på dagen,litt kortere dupper nå for tiden.. Men nå tror jeg det begynner å klø i munnen hennes,så hun har vært litt urolig de siste ukene:(

Vi får bare nyte det så lenge de liker å sove:)

Skrevet

Sånn ca, kor lange e duppene hennes på dagen? Legger du henne i sengen/vogn el.l da for en lengre hvil? For 1 mnd siden kunne eg legge henne i sengen på dagen, og hun sov der i 2-4 timer, men nå har vi byttet fra nan til collett, og hun vil ikke sove i sengen på dagtid :o(. Hun sutrer mye om dagen, og gomle fingrer for harde livet....

Skrevet

fra 20-0830 ca.. med 2 eller 3 måltider ;)

Skrevet

Hun ligger for det meste i vognen sin i stua..men tror jeg må begynne å legge henne i senga-for jeg tror hun er mer oppmerksom på ting rundt seg nå enn før..Skal liksom ha med seg alt som skjer..

Duppene hennes varierer helt fra 45min.-2timer..Vi har også brukt Nan helt fra fødselen av..

Skrevet

Her i huset er det baby-natt fra ca 21 til ca 08.30, varierer med pluss minus en time på hver side. Våkner stort sett bare en gang per natt, noen ganger to ganger, og er da våken en god stund før hun sovner igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...