Gå til innhold

Hvilken tutekopp er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til baby på 6 mrd.?

Har prøvet MAM sin, men den klarer han ikke og få noget ut av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en Nuby kopp. Den er det umulig å skru igjen lokket på slik at det ikke lekker (mulig at jeg har fått et mandagsprodukt..?)

Aventkoppene er gode å drikke av, men det pipler vann ut av luftehullet, og dette pipler inn i nesa. Ikke noe årleit for mini. Dessuten har Avent også lett for å lekke, synes jeg.

Det er helt normalt at en baby på 6mndr ikke får til å drikke av tutekopp. Det har nok ingenting med at det er en MAM kopp å gjøre. Må jo suge hardere enn på flaska for å få ut noe. Plutselig en dag får han det til.

Skrevet

Vi bruker Avent sin, men vi fjerner non-spill ventilen. Hun får ikke noe ut av koppen med ventilen på - har prøvd selv, og man må suge HARDT. Har ikke hatt noen problemer med den etter vi fjerna ventilen.

Skrevet

Takk for tipset:) Kjøpte også en Avent tutekopp,men har ikke klart å få i seg noe..Jeg har også prøvd,men som du sier så må man suge hardt!

Da skal jeg fjerne ventilen med en gang:)

Skrevet

Jeg fjernet ventilen, men jeg syntes det kom så mye jeg da.... Bare tuppen var i munn rant det inn, uten at han måtte suge... Han er ikke glad i noe annet enn puppen,men jeg må vel til slutt klare det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...