fru <3 Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Bare så du vet det =0). Se under stillongs og baby..... ;0) Håper du har det bra midt oppi alt dere opplever for tiden. klemmmm
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Å så skjønne bilder av go`ungen da:-)) Et ekte sjarmtroll og en flott fotomodell!! Dagene er rare og tankefulle nå...... Vi har de gode minnene og bildene og koser oss med dem:-) Fredag blir det bisettelse og barna hennes er så nydelige.....de ordner og fikser, alt med tanke på hvordan mamman ville ønsket det og de har så mye omsorg for hverandre:-) Jeg er utrolig stolt over barna og den jobben hun har gjort som deres mamma:-)
Gummelillan Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Har vært inne å titta på jeg også... Kjempesøt baby, så hvis dette er din, må jeg bare gratulere med flott modellunge ;-)
fru <3 Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2007 Sukk.. tenker på dere ja! Godt at dere har et så flott forhold til hverandre og til søster som har gått bort. Det er de beste forutsetninger for å takle savn og sorg og å leve videre som hun ønsket dere skulle. Dere hedrer hennes minne da, hun er nok kjempestolt av dere!
fru <3 Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2007 =0) takk, synest jo han er nydelig vi da vettu. Produktene fra Devold er ellers virkelig å anbefale da (dette var dagens reklame=0))
Karomamma Skrevet 12. februar 2007 #6 Skrevet 12. februar 2007 He he, jeg måtte også inn og smugtitte! Er det han med hår? Veldig nuttelig altså
Gummelillan Skrevet 12. februar 2007 #7 Skrevet 12. februar 2007 Trenger ikke overbevise meg. Eldstejenta hater alt som klør og der er det kun Devolds superundertøy som godtas. Og vi har prøvd mye!!! Anbefales virkelig "klø-unger"
fru <3 Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. februar 2007 joda det er lillebror <3 =0) Jeg er så fornøyd med de spreke fargene jeg da og bedre passform enn de "gamle boddyene" fra Devold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå