Gå til innhold

Attpåklatten, katalogen fra Devold 2007 er lagt ut på nett.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare så du vet det =0).

Se under stillongs og baby..... ;0)

Håper du har det bra midt oppi alt dere opplever for tiden.

klemmmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så skjønne bilder av go`ungen da:-))

Et ekte sjarmtroll og en flott fotomodell!!

Dagene er rare og tankefulle nå...... Vi har de gode minnene og bildene og koser oss med dem:-)

Fredag blir det bisettelse og barna hennes er så nydelige.....de ordner og fikser, alt med tanke på hvordan mamman ville ønsket det og de har så mye omsorg for hverandre:-) Jeg er utrolig stolt over barna og den jobben hun har gjort som deres mamma:-)

Skrevet

Har vært inne å titta på jeg også... Kjempesøt baby, så hvis dette er din, må jeg bare gratulere med flott modellunge ;-)

Skrevet

Sukk.. tenker på dere ja! Godt at dere har et så flott forhold til hverandre og til søster som har gått bort. Det er de beste forutsetninger for å takle savn og sorg og å leve videre som hun ønsket dere skulle. Dere hedrer hennes minne da, hun er nok kjempestolt av dere!

Skrevet

=0) takk, synest jo han er nydelig vi da vettu.

Produktene fra Devold er ellers virkelig å anbefale da

(dette var dagens reklame=0))

Skrevet

He he, jeg måtte også inn og smugtitte!

Er det han med hår? Veldig nuttelig altså :)

Skrevet

Trenger ikke overbevise meg. Eldstejenta hater alt som klør og der er det kun Devolds superundertøy som godtas. Og vi har prøvd mye!!! Anbefales virkelig "klø-unger"

Skrevet

joda det er lillebror <3

=0)

Jeg er så fornøyd med de spreke fargene jeg da og bedre passform enn de "gamle boddyene" fra Devold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...