Gå til innhold

Skjønner meg ikke på dere som teller ned...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes absolutt ikke det er et dusteinnlegg. Det er tåpelig å si at det er det. Er man redd, så er man redd og da må man da få lov å dele frykten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist da HI.. Jeg trives egentlig godt som gravid, og teller ikke så veldig ned av den grunn, men det må jo være kjedelig å grue seg til termin og fødsel! -Håper du får snakket med noen på føden før denne gangen, kanskje du kan ta det opp med dem på journal-skriving? -Eller snakk med jordmor nå underveis?

Ønsker deg lykke til, og husk at alle fødsler er forskjellige, så kanskje nettopp denne blir en drømme-fødsel? Selv om jeg har født en gang før, så føler jeg ikke at jeg vet hva jeg går til, så jeg er selvfølgelig spent. Er forberedt på det værste, men håper på det beste!

Lykke til!

Skrevet

Det dummeste jeg hører er "hvorfor vil du ha en til da,når du gruer deg såå fælt??" må si jeg blir forbannet på sånt jeg!!Har man ikke lov til å grue seg til fødselen kansje???Håper det ikke er noen jordmødre som sier sånt altså,da skal de få med meg å gjøre!!!JEG GRUER MEG OGSÅ TIL FØDSELEN,derfor skal jeg kansje få planlagt ks,pga traumatisk fødsel sist..og hvorfor er dette et dusteinnlegg,såå tøffe anonyme altså..Ville også skiftet jm,å fått noen som hører på deg,og kansje kan bearbeide angsten med deg!Ønsker deg lykke til jeg,du er ikke alene om å grue deg ihvertfall..!

Skrevet

du kan jo telle ned til fødselen er over du da... :)

for det gleder du deg jo til

Skrevet

Gleder meg såklart ikke til selve utpressingen, men jeg gleder meg så mye til å ha lille gullet i armene mine at selve fødselen blir uviktig!

Gruer meg egentlig ikke i det heletatt, jeg. Jeg vet det blir fælt, men når alle andre klarer så klarer jeg og, sjelden damer dør i barsel nå til dags, selv om det sikkert kjennes sånn ut der og da!

Skrevet

Jeg teller fordi jeg gleder meg, så enkelt er d.

Hører nok til i kategorien av dem som hadde en heller ukomplisert fødsel med de to første, så selv om d var innmari vondt, så var d ingen skrekkopplevelse.

Nå gleder jeg meg bare, vet at smertene fører med seg den aller aller største lykke på jord :) Jeg overlever, og premien er den største i verden.

Men for all del, har du traumatiske opplevelser bak deg skjønner jeg godt at du gruer deg, ring JM og få ekstra oppfølging. De skal hjelpe deg å håndtere slik angst, og prøve å få deg til å føle deg trygg før fødselen.

Håper det blir litt bedre for deg etterhvert, husk at ikke alle fødsler trenger bli like ille, kanskje d går kjempefint denne gangen :)

*klem*

Skrevet

tror du at dete r det samme smertene ved å føde som når du tar tattoveringer????

Ikke vondt ment,men jeg tror du kommer til å få en liten "aha" opplevelse da gitt..

Skrevet

Jeg gleder meg fordi jeg har hatt 2 flotte fødselsopplevelser fra før. har ikke hatt noen komplikasjoner og fødet på normalt vis. jJeg syntes det var utrolig flott og jeg vet jo hva som venter meg:-) Husk at ingen fødsel er lik:-) Det er ikke sikkert at du opplever det sånn neste gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...