Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Jeg føler meg så gravid, men hadde en kraftig mens til normal tid. Og den kjentes ut som en SA... Kan jeg være gravid?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Det er fullt mulig å være gravid med tvillinger - for så å miste den ene. Dette skjedde min venninne. Kan du ikke ta en test da?
snull Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 ja, jeg gjorde mest sannsynlig det....tidlig i svangerskapet....
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 Jeg gjorde det, på omtrent denne tiden i fjor... Hadde først en blødning som varte i 5 dager da jeg var ca. 3 uker på vei. Og fra ca 7-9 uker hadde jeg tre styrtblødninger. Var sikker på at jeg mistet hver gang, og var på 7 innvendige ultralyder og legene ble ganske pessimistiske etter hvert. De så en tom fostersekk på den ene ul, men et lite hjerte slo likevel - og nå ligger det en perfekt liten gutt på 4,5 mnd og sover her:-) Ta en test! Er den positiv, ringer du legen og sier at du har positiv test, men har blødd. Da bør du få en ultralyd for å sjekke. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #5 Skrevet 12. februar 2007 Må vel bare ta en test da... Har hatt sånn små murring i magen, og vært noe kvalm/svimmel på morrane, tissa ofte og litt småhissig i det siste. Bare føler meg gravid. Det har ikke vært planlagt, vi hadde tengt å vente noen mnd til. Er i så fall 8 uker på vei nå. Hadde jo vært koselig om jeg var gravid da. For jo mere jeg tenker på det, jo mere liker jeg tanken. Off, blir sikkert skuffa når jeg tar testen. Føler meg teit, for det er sikkert ikke noe.
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #6 Skrevet 12. februar 2007 Hopp i det - ta testen! Hvis det ikke er noe, er det like greit å finne det ut nå så du kan slippe å gå og lure. Men tenk om det er noe da;-) Lykke til! Si fra hvordan det går da.
kozegutt 06 med februarspire:) Skrevet 12. februar 2007 #7 Skrevet 12. februar 2007 Jeg mista en i uke 12.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå