mammaTiL4gutter Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 spørs hvordan det blir med aketuren vi planla da gitt... hvor "nøye"er dere andre med å ikke ut med ungan hvis det er over -10 grader ute..... det er vindstille å sola er oppe da,men knakende kaldt....
dritgrei hei hei! Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 det hørtes kaldt ut, men det spørs vel mer på hvor stor eog friske ungene er, gjør det ikke? aking er liksom klad luft i fart da blir vel kuldegradene litt mer effektive enn om man tusler seg en tur i sola.... nei jeg vet ikke.... jeg har jo huste fullta v hostefolk, så jeg hadde nok ikke dratt på aketuri dag kjenner jeg, men det teller i grunnen ikke, for jeg vil jo bare at alle skal bli friske... :-) kos dere i sola dere!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Aketur når det er 12 blå... det hadde nok jeg også droppa med småtasser. Så sant det ikke er noe spesielt så er det ikke noe problem med større barn da...
Gummelillan Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 VIndstille og - 12 kan ofte være bedre enn -5 og full blåst. Og så avhenger det av hvor store ungene er. Med unger under 1 år har jeg en absolutt grense på -10. Når de er større ser jeg an formen og kan vel finne på å ta en liten tur ut. Trenger jo ikke ake så lenge?
mammaTiL4gutter Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2007 blir nok innedag... er for kaldt til en litt stille 1åring,hu rører seg ikke mye.. kanskje en liten tur mens hu sover inne...supert med baby-sitter,og akebakken nesten på trappa...:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå