R.B, mamma til 3 Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Vi måtte ha en større bil, og gikk fra å ha tre seter med 3 pungtsele til å bare få to med 3p. og en med 2p. Problemet mit er nå at de to eldste sitter i 123 seter, og minste sitter i et besafe forovervendt sete som ikke kan stå på 2 pungt. Synes ikke det er holbart å ha noen av de i 123 setet med bare 2p. sele og er da på utkikk etter et sete til minste mann som kan festes med 2p. Britax sitt Eclipse forovervendt kan visst stå med 2p, vurderer og bytte sete til han. Vet dere om flere seter som kan brukes? Er veldig takknemlig for råd her. Håper dere kan hjelpe meg. Vi vurderer å få ettermontdert 3p i mitre sete, men dette koster nok en del, så vi vurderer nå for harde livet! Takker for at noen ville lese! Klem Helén
mammmamia ** Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Akta Graco sine seter tror jeg kan stå fremovervendt i topunktsbelte.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Ei jeg kjenner fikk montert 3pt. sele i midten bak, kostet ikke såå mye tror jeg.. Viktigste er jo at ungene sitter trygt.
R.B, mamma til 3 Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2007 Har løst seg på en måte. Uten 3 punktselen, prislappen på den lød på 15000,- for vår lommebok er det dyrt! Men det er mulig andre ikke synes det Takker for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå