Gå til innhold

hvile str bruker deres barn i vintersko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser at barnas hus har 40 prosent rabatt på goretex sko..jenta vår er 9 mnd nå, men vil være mellom 1,5 å 2 år når det er vinter...er d dumt å kjøpe sko nå? hvilken str bruker deres på denne alderen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har vurdert å kjøpe vintersko til snuppa nå jeg og i og med det er 50% nå, men kommer til å vente til vinteren igjen.....

hvor mye kommer hun til å vokse på føttene liksom... ;o)

snuppa er 15mnd og bruker str.22...

har gjort det ei god stund, men nå må vi nok over til str.23 snart....

Skrevet

hvor er det 50 prosent? men det går jo sikkert å få solgt de for samme tilbudsprisen om man ik rekker å bruke dem.

Skrevet

Datteren min er 1,5 år nå, og bruker 22 i vintersko.

Skrevet

Luke på 15 mnd bruker str 21 i vinter sko og han er 13 cm i foten;)

Skrevet

Det er ingen fasit på hvor mye foten vokser på babyene. Jeg ville ventet hvis jeg var deg. Det beste er å kjøpe sko når en har bruk for de. Min erfaring er at poden på 1 år trenger strengt tatt ikke gore-tex sko siden harn ikke er så lange ute i gangen. Når de er så små så er det viktigere at skoen er lett å få på og at den er bred nok og godt fòret.

Vi kjøpte sko til 500kr, men fikk brukt de bare 3-4 ganger før de ble for små til å få på.

Nå bruker vi 21 og 22 i str:)

Skrevet

ok, men jeg har bestemt meg for goretex, fordi jeg har jobbet i barnehage å vet at disse er veldig bra...mange hadde andre sko, men var også kalde etter vi hadde vært ute.

Skrevet

Pluggen på 17 måneder har størrelse 21. Men det er jo ikke bare lengden på foten som spiller inn. Vi måtte lete ganske lenge før vi fant noen sov var vide nok over vristen. Han har ganske lubbne små bein, så de fleste sko ble for trange over foten. Hadde ventet til høsten med å kjøpe. Viktig og prøve på så man ser at de passer. Vanskelig nok å gå uansett, hjelper ikke at skoene sitter dårlig på eller er ubehagelige.

Skrevet

Tror det er veldig forskjellig hva de små bruker i str på sko. Her bruker han lille 24 i vinterstøvler og han er 14 mnd.

Skrevet

Heisann :)

Flere som har "forvillet" seg inn hit? :) hehe...

Dattera mi er 1 dag yngre enn din :)) Jeg kjøpte sko på salg i dag. Vintersko i str. 22. Tok en sjans, jeg! De var satt ned fra 250,- til 50,-! Var av merket "name it".

Ikke helt svar på spm. ditt, men :-)

Skrevet

Her har snuppa akkurat fylt ett år og hun måtte ha 21 i vintersko.

Skrevet

Gutten min er 19 mnd og har akkurat gått opp til størrelse 22. Han har storlek 22 i sine goretex vintersko.

Skrevet

20 mnd vokste hu i fra str 23, så vi kjøpte str 25 nå.

Skrevet

Jeg har en liten gutt på 17 mnd og han bruker fortsatt 20...

Skrevet

kjøpte som dere på salg str 20 for å passe nar han var 10-14 mnd. men alt for lite.... bruker 21-22 og har akkurat rundet året. vanskelig å forutse!

Skrevet

Snuppa her er 14 mnd og hun bruker str 22....

Vi har brukt str 22 ganske lenge vi å så må nok opp en str når hun skal ha vår sko men håper vinterskoa holder denne vinteren..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...