Gå til innhold

Har lyst på et barn til jeg, noen med to tette her...;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 14 og ei lita tulle på 4 mnd..

"Planen" var at vi absolutt ikke skulle ha flere..

Men nå har jeg lyst på en til,mannen er klar han og:-)

Men så tenker jeg at det blir kjempeslitsomt med to små,

kanksje litt egoisme i dette, innrømmer det..

Andre som har to tette og ikke er 25 år lengere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...

Jeg har svart flere både her inne og på pseudotvillinger på dette spørsmålet før: Jeg har fire; de er 1, 4, 6 og 7 år gamle(den siste er jo nesten som en attpåklatt å regne.........c",)).

De to første er det 14 mnd mellom, og mellom nr to og tre er det 22 mnd. og så er det tre år mellom nr tre og fire.

Førstemann kom da jeg var 35, og det var selvfølgelig slitsomt de første tre-fire årene, men det ble faktisk mye greiere da den minste begynte å nærme seg to og et halvt. Da begynte vi å få "lønn for strevet" - de har alltid noen å leke med, og hadde stor glede av hverandre allerede fra de var ganske små.

Etterhvert som de har blitt større viser de hverandre mye omsorg også, og vi tenkte mye på at det var det motsatte av egoisme å få flere barn - de vil bli hverandres familie når de blir voksne, og både mannen min og jeg har lite familie. Det kommer ikke til å bli noen søskenbarn til mine barn; bare gamle onkler og tanter som må besøkes på sykehjemmet(for ikke snakke om den gamle mora og faren, da.....)

c",)

Hvis dere begge ønsker det, er det jo bare å gå i gang!

Skrevet

Takk for svar =0)

Oi Reveenka, 4 småbarn..

Må være tøft, men skjønner at det gir masse glede!

Et godt poeng det du skriver om at de har hverandre (etterhvert med fam.) for livet..

Hmm..vi må nok tenke litt til, så er det jo uansett ikke sikkert man er så heldig å bli gravid igjen....

Skrevet

Har tre jenter. Eldste fikk jeg da jeg var drøyt 30, men nr 2 og 3 kom da jeg var 35 og drøyt) 36 år, dvs. med knapt 20 mnd mellomrom.

Nå er yngste 10 mnd. Og selv om de første månedene har vært travle har jeg elsket det. Ser dessuten allerede nå at de to minste får et helt spesielt "bånd" mellom seg og de siste ukene er det tydelig at alle tre faktisk kan leke sammen (eldste og mellomste har danseshow mens yngste klapper og ler så hun triller ;-))

Her er pappaen snart 42 og jeg er 37. Og vi føler oss akkurat passe ;-)

Skrevet

Jeg tror det er enklere med to tette en en alene...

De kan stimulere hverandre litt, gi mammaene tid til feks oppvasken helt i fred om de sitter og leker sammen.

Så jeg mener to er enklere enn en, men da bør det vel ikke være mye mer enn ett par år i mellom har jeg lest.

Jeg har fire tette på akkurat 6 år. Det er gøy og slitsomt. Men det er mest når de små er så små at de store er en reell fare for dem.

Skrevet

Mine er også lagd på akkurat seks år - sa da har vi vært like ivrige, vi da! c",)

Skrevet

Ja, hehe.

Ja,har ikke møtt på andre:)

Da har vi det sikkert like hektisk og morro begge to også=D

Skrevet

Så bra da=D

Jeg er fra en tett søskenflokk selv.

Vært på ferie hvor vi var 4 tenåringer, gjett om vi hadde det morro! Vi har vært hjemme de fleste helger og hatt det kjempegøy, kom jo mange hjem og, men var vi bare familien hadde vi det supert likevel!

Så anbefalt både som mor og søster her=D

Skrevet

De to minste her hos oss er det 19 måneder mellom.

Det går over all forventning, de er så søte sammen.

Forelpig er de jo ikke så store, men vi har ikke hatt noen problemer så langt.

Bare masse kos:-)

Kjør i vei du, kommer ikke til å angre....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...