Gå til innhold

4 mnd. og skriketokter hver ettermiddag/kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette blir mer og mer fortvilende, det virker som det er noe som plager han. Har vært hos lege, og han kunne ikke finne noe galt,de tok ikke noe prøver da.

Er det noen som har prøvd osteopat eller kiropraktor ved denne alderen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min var også plaget av kolikksmerter etter 3mnd alder.

Kolikk kan i noen tilfeller vare i både 6 og 9mnd. Min lille nevø hadde kolikk i 9mnd, men dette er selvsagt uvanlig.

Ammer du? Jeg hadde en prøve-uke der han fikk kun mme (jeg pumpet meg og kastet melka denne uka). Da var han plutselig en helt ny unge. Tydeligvis reagerte han på veldig mye av det jeg spiste, selvom jeg holdt meg unna de vanlige "symderne". Det kan jo være at gutten din reagerer på kostholdet ditt? Noen har svært sensitiv mage.

Skrevet

Han får kun mme, dette har han fått siden han var 11 uker, da nektet han å ta puppen, så det kan ikke være det heller...Takk for svar allikevel:)

Skrevet

Hva med KISS? Har du eliminert det? Gulper hun mye?

www.kiss-kid.no

Skrevet

overtrøtt? Vi hadde også en periode hvor snuppa bare skrek og skrek. Vi trodde hun hadde magevondt, men så skjønnte vi etterhvert at hun faktisk var veldig trøtt, selv om hun bare hadde vært våken i ca 1 time. Ble så fort trøtt om kvelden pga mange inntrykk i løpet av dagen. Vi begynte å legge tidligere om kvelden, og vips hadde vi en ny jente :)

Skrevet

Han gulper nesten ikke, sover mer på dagen enn det han har gjort tidligere, og vi har begynt å legge han en time før, ser ikke ut til at det hjelper heller....Ikke lett det her...Hvordan fin?ner de ut om de har KISS

Skrevet

Har ikke så mye greie på det, men det er i allefall knyttet til stivheter i nakkemuskulatur. Det er ofte barn som har kommet til verden ved en tøff fødsel som får det. Vet at gulping og "skjevhet i muskulaturen" er typiske tegn. Les på www.kidd-kid.no hvis du tror det kan gjelde din gutt.

Legen har eliminert melkeintoleranse eller? Har du forsøkt NAN HA2 eller Nutramigen i stedet for vanlig mme?

Skrevet

Jeg har prøvd Nutramigen, men den nekter han å ta...legen mente det ikke skulle være noe sånt, da han ikke reagerte på en "allergisk"måte. Har bestilt time hos osteopat nå, han ble født ved litt vakumhjelp, så det kan jo ha skjedd noe der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...