Gå til innhold

Stille i huset, en god kopp te- livet er herlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke så verst å være hjemmeværende med dagmamma 3 dager i uka til lillegutt. Nå skal jeg rydde etter helgens fjelltur. Vi hadde nydelig vær med -20 grader. Men først må jeg bare nyte stillheten. Ha en fantastisk dag videre damer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må også ha en god god dag, jeg kan vel nesten vinke til deg der borte, så da gjør jeg det ;-) vink vink

Jeg skal bort til hun som skal sy brudekjolen min i dag, det er spennende!

...også skal jeg til legen med lillefisen - for hun blir jo fader ikke frisk. to og en halv mnd. med host hark snørr og tungpust er vel ganske mye syns jeg, så da får vi se om vi får hjulpet henne litt...

ellers skal jeg gjøre som du, rydde litt og drikke te.... en fin dag!

:-)

Skrevet

Når skal bryllupet stå da?

Håper det går bra med jenta di, er veldig slitsomt med syke barn. Kanskje hun trenger litt medisin som gjør at det blir litt lettere for henne å puste.

Vinke igjen:)

Skrevet

ja jeg håper de gir henne noe i dag.... vi har brukt effedrin ei stund, og da blir det bedre men hun blir jo ikke frik, og det kjenner jeg er litt kjiiipt. Nettene blir laaaaaaaaaaaaange når kulda setter inn he he he..................................................................................................

vi skla gifte oss på samme dato som Snulder, 18 aug 07 altså om kun kort tid... det blir staselig! fin fest, fin mann, fin kjole, fine folk... det blir toppen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...